رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مشارکت رامسریها در جشن عاطفه ها

 

مشارکت رامسریها در جشن عاطفه ها

کیاکجوری اعلام کرد:
85 میلیون کمک مردم چالوس در جشن عاطفه ها جمع آوری شد
چالوس - خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: تاکنون 85 میلیون ریال از کمک های مردمی شهروندان چالوسی در جشن عاطفه ها جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام کیاکجوری اظهار داشت: تاکنون در مجموع 85 میلیون و 245 هزار ریال کمک های مردمی برای جشن عاطفه ها در شهرستان چالوس جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه از میزان کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در این شهرستان 36 میلیون و 946 هزار ریال به صورت نقدی بوده است، ابراز داشت: 41 میلیون و 751 هزار ریال از این کمک ها به صورت غیر نقدی در قالب ملزومات آموزشی و پوشاک بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس از جمع آوری شش میلیون و 530 هزارریال از کمک های مردمی این شهرستان در جشن عاطفه ها برای دانش آموزان زلزله زده آذربایجان شرقی خبر داد.

استفاده 133 دانش آموز رامسری از خدمات کمیته امداد

سیدعلی اکبر سیدی، مدیر کمیته امداد امام خمینی رامسر از برگزاری جشن عاطفه ها در این شهرستان همزمان با سراسرکشور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه 15 پایگاه ثابت در این شهرستان برای جمع اوری کمک های نوعدوستانه مردم شهرستان رامسر در میدان های اصلی شهر مستقر شده بودند، ابرازداشت: 8 پایگاه سیار نیز کمک های مردمی را جمع آوری کرده است.

سیدی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 33 میلیون ریال از کمک های نقدی مردمی جمع آوری شده است، تصریح کرد: هنوز میزان کمک های جمع آوری شده قطعی نیست چون تعهدات همچنان وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد