رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پایگاه مقاومت بصلکوه رامسر افتتاح شد

  

پایگاه مقاومت بصلکوه رامسر افتتاح شد

2 مهر 1391

پایگاه مقاومت بصلکوه رامسر افتتاح شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس : پایگاه مقاومت بصلکوه رامسر افتتاح شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت روح اله روستای بصلکوه رامسر با حضور زرودی فرماندار،شیرود عشوریان بخشدار، سرهنگ حمیدی فرمانده سپاه،سرهنگ امانی فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان رامسر افتتاح شد.

به گزارش دریادیـم/ حمیدرضا عبدالهی مسئول پایگاه مقاومت روستای بصلکوه ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی و دهیار این روستا ،خلعتبری معاون فرماندار،سرهنگ حمیدی فرمانده سپاه ،بسیج سازندگی شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان که در ساخت این پروژه کمک کردند گفت: این پایگاه به مساحت 50 متر مربع با هزینه 16 میلیون تومان ساخته شد.

وی تصریح کرد:ساخت این پایگاه در حدود یک سال و نیم به طول انجامید و در این مدت نمی توان از زحمات بسیح سازندگی و فرماندهی سپاه  چشم پوشی کرد.

خواهر خلبان شهید حسین خلعتبری قهرمان جنگهای دریایی نیز در ادامه این مراسم ضمن تشکر از مسئولین شهرستان که در انجام این پروژه کمک کردند گفت:از پدران و مادرانی که با وسایل کشاورزی روستای بصلکوه را حفظ و صیانت کردند نیز سپاسگزاری می کنم.

وی افزود:پی ریزی این ساختمان از طرف شورای اسلامی و دهیار روستا صورت پذیرفت و بقیه کارها توسط بسیج سازندگی انجام شد.

خانم خلعتبری که خود نیز عضو شورای اسلامی روستا می باشد افزود:وقتی من در کار شورایی روستا وارد شدم به شخصه دانش زیادی نداشتم ولی با کمک مسئولین خصوصا شیرود عشوریان بخشدار شهرستان که کمک شایانی در راستای کمک و حمایت ما داشتند توانستیم کارهای روستا را به خوبی به انجام برسانیم و امروز برایمان روز بزرگی است ،زیرا توانستیم تا این نقطه پیشرفت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد