رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اردوی آماد‌ه‌سازی رامسر

خبرگزاری فارس: 2 نوجوان فوتبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند  

اردوی آماد‌ه‌سازی رامسر

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد
2 نوجوان فوتبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم دانش فریدونکنار از آماده‌سازی فوتبالیست‌های نوجوان این شهرستان به نمایندگی از مازندران به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: دو بازیکن تیم دانش فریدونکنار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 

کریم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: تیم دانش فریدونکنار در سال 89 قهرمان سوپر لیگ استان مازندران شد و در سال گذشته نیز در مرحله اول زیر گروه کشور نیز مقام قهرمانی را کسب کردیم.

وی با اشاره به نایب قهرمانی ابومسلم مشهد در آن رقابت‌ها گفت: در مرحله دوم نیز با عالی حرفه‌ای مشهد، اتکای گلستان، پدیده ساری، متین بابل، شموشک نوشهر و تبلیغات اثر مشهد هم‌گروه شدیم.

محمدی بیان داشت: در آن مسابقات تیم تبلیغات اثر مشهد قهرمان و ما نایب قهرمانی را کسب کردیم که در بازی آخر برای پیشگیری از مصدومیت و سه کارته شدن بازیکنان با فوتبالیست‌های ذخیره خود پا به میدان گذاشتیم و در نهایت به‌ عنوان دومین تیم گروه مرحله نهایی مسابقات کشوری در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم.

وی تصریح کرد: در مرحله نهایی نیز در تهران با ملوان انزلی، فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان در یک گروه بودیم که نوجوانان دانش در سه روز از فولاد خوزستان یک امتیاز گرفتیم و در بازی با ملوان و سپاهان مغلوب شدیم.

به گفته وی همچنین در این سری از مسابقات دو بازیکن تیم دانش فریدونکنار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدونکنار خاطرنشان کرد: از سه ماه گذشته تاکنون مراحل تست و تمرینات را شروع کرده و به اردوی آماد‌ه‌سازی رامسر رفتیم تا برای رقابت‌های سال‌جاری در مسابقات کشوری آماده شویم.

انتهای پیام/ن20/ف4004

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد