رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کارگروه کشاورزی شهرستان رامسر ششمین جلسه کارگروه کشاورزی است که

 

کارگروه کشاورزی شهرستان رامسر ششمین جلسه کارگروه کشاورزی است که تا کنون تشکیل شده است

رشد چشمگیر صادرات غیرنفتی استان مازندران
در 5 ماه نخست سالجاری 165 میلیون دلار صادرات غیر نفتی از استان داشتیم که با دستور استاندار محترم این میزان تا پایان امسال به سه برابر می رسد.

رامسر - ایلنا: مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران خبرداد:در 5 ماه نخست سالجاری 165 میلیون دلار صادرات غیر نفتی از استان داشتیم که با دستور استاندار محترم این میزان تا پایان امسال به سه برابر می رسد.

حسن اسماعیلی در صبح امروز در حاشیه کارگروه کشاورزی شهرستان رامسر در گفتگو با ایلنا افزود: اظهار داشت:بیشتر مراودات ما با کشورهای همسایه، آسیای میانه از جمله روسیه، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان و...می باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران خاطر نشان کرد:ما در زمینه صادرات گل و گیاه و مرکبات نیز برنامه ریزی داریم.

اسماعیلی بیان داشت: همچنین مازندران ارتباط گسترده با کردستان عراق دارد و در آذر ماه نمایشگاهی با محوریت مازندران در کردستان عراق برگزار می شود.

وی در بخش دیگری گفت:کارگروه کشاورزی شهرستان رامسر ششمین جلسه کارگروه کشاورزی است که تا کنون تشکیل شده است.

اسماعیلی افزود:کارگروه کشاورزی بدستور ریاست محترم جمهور تشکیل و به استانداران و به تبع آن فرمانداران تفویض اختیار شده و در این راستا گروه منتخبی تشکیل و مشکلات در شهرستانها بررسی و موانع برطرف می شود.

وی با بیان اینکه  52 میلیارد ریال در این کارگروه به شهرستان رامسر تخصیص داده شده افزود: این اعتبار در زمینه باغداری، دامداری، طیور، گلخانه و اصلاح باغات است، همچنین در شهرستان تنکابن نیز 64 میلیارد ریال در این بخش تخصیص داده شده است.

اسماعیلی در خصوص مشکلات غرب استان در حوزه کشاورزی تصریح کرد:باغات غرب مازندران قدیمی شده و اصلاح آنها با بهره مندی از نظرات کارشناسان مدنظر است.

پایان پیام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد