رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خلعتبری، مهاجم رامسری سپاهان و ...

فجرسپاسی

خلعتبری، مهاجم رامسری سپاهان و ...

بهترین های هفته هشتم / همه ی افتخارات برای کاکوها!

قطار هفته هشتم لیگ امسال پس از یک وقفه طولانی دوباره به حرکت آمد و فعلا با صدرنشینی نفت تهران دنبال می شود


OK

سایت گل- قطار هفته هشتم لیگ امسال پس از یک وقفه طولانی دوباره به حرکت آمد و فعلا با صدرنشینی نفت تهران دنبال می شود. این هفته نخستین تلافات را در بین مربیان داماش داد و با اخراج امید هرندی پس از باخت سنگین به فجر، اولین اخراجی لیگ را رقم زد.این شما و این بهترین های این هفته لیگ دوازدهم.

دروازه بان:

مهدی رحمتی(استقلال): دروازه بان بیست و نه سال و ملی پوش استقلال با هفتاد بازی ملی، خوب بازی کردن اونه فقط برای استقلالی ها، که برای همه ی جامعه ی فوتبالی اهمیت دارد.او کاراکتر ستاره شدن را از ابتدا داشته،چه زمانی که جوانی بیش نبود در فجر بازی می کرد و چه در هنگامه ای خود را به مس تبعید کرده بود و همگان می پنداشتند شاید دورانش تمام شده است. دربازی استقلال با راه آهن هرچند که او ابتدای بازی یک اشتباه داشت اما در سایر زمان های بازی همان ستاره همیشگی دروازه ها بود. او بارها ناجی دروازه تیمش شد.

مدافع:

پژمان منتظری(استقلال): مدافع 28 ساله استقلال، فوتبالش را از جوانان فولاد شروع کرد.او از جمله بازیکنانی است که توسط کی روش به تیم ملی دعوت شده است.البته پژمان در بازی های آسیایی 2006 هم عضو تیم ملی امید بوده.در کارنامه اش دو قهرمانی با فولاد و استقلال دارد.او می تواند به دفاع ثابت تیم ملی تبدیل شود. او به همراه رحمتی از رکن های اصلی بسته نگه داشتن دروازه تیمش در بازی با راه آهن بودند.

مرتضی کاشی(صبا): مدافع با تجربه صبا با 31 سال سن از قدیمی های صبا است و از ستون های خط دفاعی باثبات این تیم است.او قوت قلب گل محمدی در بازی های آینده ی صبا داخل زمین است. و با تجربه بالایش مانع باز شدن دروازه تیمش مقابل گهر شد. کاشی از آن دست بازیکنانی است که هیچگاه اهل حاشیه نبوده و شاید به همین دلیل است که کمتر از او شنیده می شود.

رضا نور محمدی (پرسپولیس): مدافع سی و یک ساله قرمز ها ابتدای فصل وقتی خبر جذب جلال حسینی و بنگر را شنید به تصور اینکه جا برای او تنگ خواهد شد از تمیدید قرارداد با پرسپولیس پشیمان شده بود.اما او ماند و در حال حاضر در روزهایی که در پرسپولیس همه متوسط رو به پایین بازی می کنند، او خوب ظاهر می شود. در روزی که پرسپولیس صدر نشین را متوقف کرد!! اگر یک مدافع از این تیم در ترکیب نگذاریم کم لطفی کرده ایم!

سید احمد سید صالح آهی(ملوان): دفاع وسط 27 ساله ی ملوان اهل تهران است و پس از اینکه از تیم امید پرسپولیس به بزرگسالان پیوست و حمید استیلی او را در لیست مازاد گذاشت ابتدا به نیرو محرکه قزوین و سپس ملوان پیوست.او در رکورد 600 دقیقه گل نخوردن ملوان بیشترین سهم را داشت. آنقدر خوب بوده که نظر کی روش را هم به خود جلب کرده است. در بازی مقابل تراکتور پس از اخراج زارع از ستون های تحکیم خط دفاع ملوان مقابل این تیم بود.

هافبک:

امیر میربزرگی(پیکان): هافبک تهاجمی بیست و شش ساله پیکان، تاکنون در پنج بازی از هشت بازی تیمش نود دقیقه تمام در میدان بوده است و تا کنون دو گل هم به ثمر رسانده است. میربزرگی با بازی تاثیر گذارش مقابل آلومنیوم به شدت به چشم آمد و از ستون های برد تیمش در این بازی بود.

محمد رضا خلعتبری( سپاهان): هافبک –فوروارد بیست و نه ساله سپاهان اهل رامسر است.تاکنون در باشگاههای شموشک،ابومسلم، ذوب آهن،الغرافه و الوصل بازی کرده و او را می توان تنها شاگرد ایرانی مارادونای بزرگ نیز نام نهاد.خلعتبری با پنجاه بازی ملی در سپاهان یک وزنه غیرقابل انکار محسوب می شود. خلعتبری در بازی با نفت آبادان ستاره داخل میدان بود.

بختیار رحمانی( فولاد): جوان بیست و یک ساله اهل جوانرود کرمانشاه،فوتبالش را از همین فولاد آغاز کرد و از این تیم به تیم ملی امید هم دعوت شد.او ششمین سال حضورش را در فولاد سپری می کند.او هرچند با گلش فولاد را از ذوب آهن پیش انداخت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. فرکی خوشبخت است که در گنجینه اش چنین درهایی یافت می شود.

مهاجم:

جابر انصاری(فجر سپاسی): بازیکن بیست و شش ساله فجر از تیم سایپا به فجر پیوسته است  و با هت تریک خود سه گل وارد دروازه داماش کرد و یک پاس کل هم داد. او زننده سیصدمین گل فجر در تاریخ لیگ برتر هم بوده است.به راستی که اگر انصاری مقابل داماش در زمین حضور نداشت، نتیجه به گونه ای دیگر رقم می خورد و شاید این همه حاشیه هم روی نمی داد. اگر همیشه همین گونه بازی کند به یقین از حالا باید او را ستاره این فصل لیگ برتر بنامیم.

محمد مهدی نظری(فجر سپاسی): جوانمرد بیست و سه ساله لیگ امسال اهل دیار شعر و گل،شیراز است. او فوتبالش را از همین شیراز شروع کرده و با سه گل زده چشم به روزهای بهتری هم دوخته است. نظری که در همه ی بازی های فجر به جز یک بازی که سه اخطاره بوده در ترکیب حضور د اشته است. او از خوب های فجر در بازی مقابل داماش بود، یک گل زد و بارها با فرارهایش دفاع متزلزل داماش را آزار داد.

اسماعیل فرهادی (ذوب آهن): مهاجم سی و یک ساله و اصفهانی ذوب آهن فوتبالش را از تیمی آغاز کرده که امروز تنها یک نوستالژی از آن باقی مانده و بس: پلی اکریل اصفهان. او با ذوب آهن دو نایب قهرمانی و یک سومی لیگ را در کارنامه دارد و یکبار هم قهرمان جام حذفی و یک نایب قهرمانی آسیا را در کلکسیون افتخاراتش ذخیره دارد. فرهادی سال 88 عنوان بهترین پاسور لیگ را از آن خود کرد. او در بازی با فولاد زننده هر دو گل تیمش بود.

بهترین تیم:

فجر سپاسی شیراز: تیم نظامی کشور که همیشه با بازیکنان سرباز و کم ادعا در لیگ با حداقل هزینه گام بر می دارد و به قول شاه غلام خیلی هایشان برای بار اول گام به ورزشگاه های بزرگی مثل آزادی می گذارند تا اینجای کار نه خیلی خوب نتیجه گرفته بود و نه بد. اما شاهکار شیرازی ها مقابل داماش همه ی نگاهها را متوجه آنها کرد.فجر تا اینجا بیشترین گل را در یک بازی به حریف زده است.فجر حالا تا اینجای کار نایب قهرمان لیگ هم هست.

بهترین مربی:

محمود یاوری(فجر سپاسی): جناب سرهنگ فوتبال ایران متولد 1318 است.او فوتبالش را از شاهین اصفهان آغاز کرد. یاوری سرمربی همه ی رده های ملی بوده از جوانان و امید گرفته تا بزرگسالان.اگر بخواهیم نام تیم هایی که سرهنگ مربیشان بوده نام ببریم یک تومار می شود! اما مهمترینشان، تراکتورسازی،پاس تهران،استل آذین،فجر و شاهین بوشهر بوده است.او این هفته نتیجه ای خارق العاده با فجر گرفت که حالا حالا هیچ مربی یارای کسبش نخواهد بود.

بهترین بازیکن:

جابر انصاری (فجر سپاسی): بازیکنی در لیگ سراغ دارید که در یک بازی سه گل بزند و یک پاس گل هم بدهد؟ او بدون شک بهترین بازیکن هفته ی گذشته بود و اگر یک دو نمایش اینچنینی هم بدهد بهترین بازیکن لیگ امسال خواهد شد.

اخراج هفته:

امید هرندی (داماش): او که قرار بود امید فوتبال رشت شود و خیلی ها به او دل بسته بودند، در فاصله کمتز از دو بازی 180 درجه تغییر جایگاه داد.او در بازی با پرسپولیس که توانست با یک یار کمتر این تیم را شکست دهد در اوج بود و در شیراز به فرش رسید و  بلافاصله راه خروج را نشانش دادند. هرچند که اتفاقات حاشیه ای شیراز که هرندی یک طرف ماجرایش بود نقش تعیین کننده ای در اخراجش از سوی عابدینی داشت. صحبت های هرندی همیشه برای روزنامه نگاران تیتر یک است، آخرین جمله ماندگارش این بود:در شیراز به ملاقات استاد لیگ برتر می روم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد