رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات قرآن کریم در مازندران و رامسر

خبرگزاری فارس: تمدید ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم مازندران تا 31 شهریور
مسابقات قرآن کریم در مازندران و رامسر

نسخه چاپیارسال به دوستان
مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد
تمدید ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم مازندران تا 31 شهریور

خبرگزاری فارس:مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مهلت ثبت نام بیست‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران تا 31 شهریور ماه تمدید شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران حجت الاسلام سیف الله سهرابی در جلسه ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم با اشاره به اینکه قرآن که کلام وحی و کتاب پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) باید در جامعه ترویج شود، اظهار داشت: برگزاری مسابقات از جمله راه‌های ترویج آن است.

وی تصریح کرد: علاقمندان در سنین مختلف زیر 16 سال و بالای 16 سال در این دوره از مسابقات حضوری فعال داشته باشند تا دشمنان بفهمند که احکام قرآن و دستورات پیامبر و اهل بیت(ع) در جامعه ما همچنان جاری و ساری است.

سهرابی بیان داشت: این دوره از مسابقات و همچنین مسابقات مدیحه سرایی و اذان و ابتهال در دهه کرامت در 15 شهرستان توسط اداره‌های اوقاف و امور خیریه شهرهای بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، بابل،  بندپی، آمل، بابلسر، لاریجان، بلده، محمودآباد، نور، نوشهر، تنکابن و رامسر برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات برتر مسابقات شهرستانی در رشته های حفظ – قرائت – ترتیل و مفاهیم اعم از خواهران و برادران زیر 16 سال و بالای 16 سال در دهه ولایت در مسابقات استانی با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

سهرابی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود بیست هزار نفر در بیست‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در مرحله شهرستانی در رده‌های سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال ثبت نام کرده‌اند و مهلت ثبت نام این دوره از مسابقات تا 31 شهریور ماه  تمدید شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از مسابقات گفت: امروز همه ما به‌ویژه مسلمانان در شرایطی قرار داریم که استکبار جهانی یعنی امریکای خونخوار و اسرائیل غاصب و یهودیان صهیونیست بر علیه مقدسات اسلام توهین می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام هر روز با روش‌های مختلف، یا قرآن را می‌سوزانند و یا به پیامبر و اهل بیتش تهمت می‌زنند و این عمل ننگ، مسئولیت و وحدت ما را بسیار سنگین‌تر می‌کند.

سهرابی در پایان یادآور شد: برای حفظ ارزش‌ها و اعتقادات و مقاومت و پاسخ به یهودیان صهیونیست و استکبار جهانی حفظ وحدت و عمل به دستورات پیامبر و ترویج فرهنگ پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت بهترین شیوه است.

انتهای پیام/ش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد