رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: هتک حرمت به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند

خبرگزاری فارس: هتک حرمت به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند
امام جمعه رامسر:
هتک حرمت به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه رامسر:
هتک حرمت به پیامبر اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: حرکت بی‌شرمانه هتک حرمت به رسول‌الله بی‌جواب نخواهد ماند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه‌های این هفته  نمازجمعه رامسر با اشاره به ساخت فیلمی که اخیرا خشم مسلمانان جهان را در برداشت که در آن توهین به اسلام و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را هدف خود قرار داده بودند، اظهار داشت: امروز در جهان اسلام، مخصوصا ایران و با آن پیام شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده شد و اجازه نخواهیم داد که به هر روشی و با هر زبانی به اسلام و مسلمانان توهین کنند و این حرکت بی‌شرمانه آنان را بی‌جواب نخواهیم گذاشت.

وی اظهار داشت: ملت ایران قضیه « کاپیتولاسیون» را هنوز فراموش نکرده و بیداریشان را به متجاوزان به دین و عقایدشان نشان خواهند داد.

مرتضوی ادامه داد: در هر جایی که به نفع آمریکا و هم پیمانانش باشد به هر سرزمینی تجاوز کرده و زن و بچه را قتل و عام می‌کنند و جالب است که در آن زمان حرکتشان را نقض حقوق بشر نمی‌دانند و بالعکس هر جایی که منافعشان در خطر باشد، بلوا کرده و یار طلبیده و سیاست و منش ملت و کشوری را که به اهداف شوم آنان تن نمی‌دهند را نقض حقوق بشر می‌دانند.

وی اعلام کرد: آمریکا و اسراییل در این فیلم بی‌شرمانه که هر انسانی از بازگویی آن شرم دارد، اسلام را همچون مرضی معرفی کرده و مسلمانان را عقب افتاده و وحشی نشان می‌دهند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: این کشورهای ستمگر و جاه‌طلب از هر روشی می‌خواهند به اعتقادات مسلمانان ضربه بزنند و بگویند انسان‌هایی که از اسلام و پیامبر گرامیش تبعیت می‌کنند دارای تفکر بربریت و جاهلیت هستند.

امام جمعه رامسر خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند اسلام و مسلمانان را به جریان 11 سپتامبر وصل و این بیداری عظیمی را که در جنبش‌های اسلامی به وجود آمده را کمرنگ کرده و نادیده بگیرند.

وی گفت: آنان با این تبلیغات غیراصولی و دروغین گور خود را کنده و ما آنان را به فضل خدا به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت.

مرتضوی در پایان به سفر محرابیان مشاور ارشد ریاست‌جمهور اشاره و بیان کرد: در شهرستان رامسر فقط یک پروژه مهر ماندگار داشتیم که به مدد و همفکری دوستان و مسئولان، پروژه تصفیه‌خانه آب شرب رامسر نیز به دلیل اهمیت موضوع برای شهرستان رامسر، جزء پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت.

انتهای‌پیام/ح20/گ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد