رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بازدید از تعاونی های رامسر

خبرگزاری فارس: طرح‌های تعاونی 12 شهر مازندران افتتاح می‌شود 

بازدید از تعاونی های رامسر

مدیرکل تعاون مازندران:
طرح‌های تعاونی 12 شهر مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: طرح تعاونی ایجاد شده در 12 شهر استان مازندران همزمان با هفته تعاون افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

علی بابایی‌کارنامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: طرح تعاونی ایجاد شده در 12 شهر استان مازندران همزمان با هفته تعاون افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: هفته تعاون از 13 تا 19 شهریور بوده که هر روز شاهد افتتاح تعدادی از طرح‌ها در شهرهای مختلف خواهیم بود.

به گفته بابایی‌کارنامی در روز نخست از هفته تعاون که به تعاون، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی نامگذاری شده قرار است در جریان همایشی با عنوان هم‌اندیشی تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها با نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستانی برگزار شود تا شاهد افتتاح طرح‌های ایجاد شده در سه شهرستان قائمشهر، جویبار و سوادکوه باشیم.

وی با اشاره با اینکه در دومین روز این هفته که به نام تعاون، اشتغال و کارآفرینی نامگذاری شده نیز طرح‌های ایجاد شده در شهرهای چالوس و نوشهر افتتاح می‌شوند، تصریح کرد: افتتاح طرح‌های شهرهای ساری، نکا و بهشهر در روز سوم که به روز تعاون، فقرزدایی و عدالت اجتماعی است همزمان با برگزاری جشنواره استانی تعاونی‌های برتر که در سالن همایش‌های پیامبر اعظم(ص) برگزار خواهد شد، است.

وی با اشاره به نامگذاری روز چهارم هفته تعاون به نام تعاون، اصل44 و رویکردهای نوین اظهار داشت: در این روز با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب تجدید بیعت خواهیم کرد.

به گفته بابایی‌کارنامی در روز پنجم که تعاون، معنویت و میثاق با ولایت نام دارد، شاهد برگزاری برنامه‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی در نماز جمعه خواهیم بود.

وی برنامه‌های روز ششم که تعاون، توسعه و صادرات نامگذاری شده را برگزاری همایش تعاونی‌های غرب استان در تنکابن و بازدید از تعاونی‌های رامسر و تنکابن اعلام کرده و گفت: در آخرین روز که تعاون الگوسازی اسلامی ایرانی و پیشرفت نام دارد همایش تعاونی‌های آمل، محمودآباد و بابل در شهرستان آمل برگزار می‌شود که همزمان شاهد افتتاح طرح‌های ایجادی نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد