رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مرکز بین‌المللی مخابراتی روسیه ایران هند و رامسر کجاست!

خبرگزاری فارس: چالوس مرکز بین‌المللی مخابراتی روسیه ایران و هند می‌شود 

مرکز بین‌المللی مخابراتی روسیه ایران هند و رامسر کجاست!

فرماندار چالوس:
چالوس مرکز بین‌المللی مخابراتی روسیه ایران و هند می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: شهرستان چالوس به‌عنوان مرکز ارتباط بین‌المللی ترانزیت پهنای باند مخابراتی بین روسیه، ایران و هند قرار می‌گیرد.

 

سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: پیرو گزارش نمایندگی شرکت زیرساخت در مازندران پروژه‌ای از سوی شرکت زیرساخت ایران مبنی بر ترانزیت پهنای باند بین‌المللی از طریق دریای خزر مسیر روسیه به ایران، هند و اروپا و برعکس در دستور کار قرار دارد.

این مسئول گفت: این پروژه از طریق آستاراخان  روسیه آغاز و پس از عبور از دریای خزر به چالوس در ایران متصل و همچنین یک اتصال به کشور آذربایجان نیز دارد.

فرماندار چالوس تصریح کرد: بعد از انتقال به چالوس از طریق فیبر نوری زیرساخت به چابهار و بعد از طریق دریای عمان به بمبئی در هند و سایر درگاه‌های بین‌المللی هند متصل می‌شود.

وی گفت: این پروژه به‌عنوان یک پروژه بین‌المللی محسوب می‌شود که در این پروژه ایران نقش مهمی را در برقراری ارتباط به کشورها برقرار می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اتصال شبکه از آستاراخان روسیه به چالوس در ایران کشور ایران یک کشور استراتژیکی و نقش مهمی را در اجرای این پروژه برقرار می‌کند.

رضایی بیان داشت: این ارتباط بین‌المللی از طریق استان مازندران و شهرستان چالوس برقرار می‌شود و قطعا اجرای این پروژه اهمیت مخابراتی مازندران و چالوس را چند برابر می‌کند.

فرماندار چالوس ابراز داشت: برقراری این ارتباط و اجرای این طرح امنیت ارتباطی کشور را چند برابر بالا می‌برد.

وی بیان داشت: زمان اجرای این طرح یکسال و نیم بوده که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: مخابرات شهرستان چالوس در استان مازندران به ویژه شهرهای غرب استان از اهمیت و جایگاه مناسبی برخوردار است.

رضایی گفت: بخش ماکروویو چالوس کل منطقه رامسر تا نور را پوشش یا همان انتقال امواج بین شهرستان‌های غرب استان را پوشش می‌دهد.

فرماندار چالوس تصریح کرد: نگهداری فیبر غرب مازندران از رامسر تا نور نیز برعهده شرکت مخابرات چالوس است و همچنین نگهداری و پوشش مشترکان موبایل حوزه غرب مازندران  نیز در مدیریت مخابرات این شهرستان انجام می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: همچنین 90 دیتا به‌زودی در منطقه چالوس برای پوشش غرب مازندران نصب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

اخبارمرتبط :
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد