رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده سپاه رامسر:همایش بزرگ یاران امام خامنه‌ای در رامسر برگزا

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ یاران امام خامنه‌ای در رامسر برگزار می‌شود 

فرمانده سپاه رامسر: 

همایش بزرگ یاران امام خامنه‌ای در رامسر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه رامسر:
همایش بزرگ یاران امام خامنه‌ای در رامسر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رامسر گفت: برای نخستین بار همایش بزرگ یاران امام خامنه‌ای در رامسر برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی صبح امروز در نشست اجرایی هفته مقدس در رامسر بیان داشت: در هفته دفاع مقدس  فضای ظاهری شهرستان رامسر باید همسو و هم‌شکل با دفاع مقدس بوده و تمام ارگان‌ها و ادارات باید در آرایش شهر در این هفته مقدس همت و کوشش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران را مدیون خون پاک شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم، تصریح کرد: برای اولین بار در هفته دفاع مقدس همایش بزرگ "یاران امام خامنه‌ای" با اجتماع 5 هزار نفری که اجرای آن در استان و حتی در کشور بی‌نظیر بوده در مسجد جامع شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

حمیدی تاکید کرد: این همایش یک کار ابداعی بوده و مورد تشویق و استقبال مسئولان سپاه استان مازندران قرار گرفته و یکی از سخنرانان میهمان در این همایش باشکوه سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران است.

این مسئول گفت: هر یک از ادارات و ارگان‌های شهرستان برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته‌اند و در همین راستا سپاه پاسداران رامسر نیز برنامه‌هایی را در گروه‌های مختلف خود تدارک دیده است.

فرمانده سپاه رامسر اعلام کرد: در این هفته برنامه‌هایی همچون ایستگاه‌های صلواتی، صبحگاه مشترک، نمایشگاه فناوری اطلاعات و افتتاح سایت فرهنگی حزب الهی در سطح شهرستان به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ن20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد