رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بازدید از راههای روستایی رامسر

بازدید از راههای روستایی رامسر

اصغرزاده اعلام کرد:
راههای روستایی نور آسفالت شد
نور - خبرگزاری مهر: رئیس اداره آبفار روستایی نور گفت: راههای روستایی نور در هفته دولت اسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود اصغرزاده افزود: در هفته دولت امسال دو پروژه راهسازی را در محورهای روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسانید.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی آسفالت محور روستایی دویلات سادات محله و چل به طول 8/2 کیلومتر و با اعتبار بالغ بر سه هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

اصغرزاده افزود: عملیات آسفالت محور روستای کلا به طول پنج کیلومتر و با اعتبار هزینه شده پنج هزار میلیون ریال به اجرا در آمد.

راههای روستایی شاهرگ حیاتی توسعه مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه بازدید از راههای روستایی رامسر اظهار داشت: این اداره کل توانست همگام با نگاه مسئولان نسبت به بهسازی و آسفالت راههای روستایی استان اقدامات گسترده ای انجام دهد.

 سید علی اسد افزود:راههای ارتباطی شهرستان رامسر با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی خود همواره در طول سال از ترافیک بالایی برخوردار بوده که در این بین محورهای روستایی این شهرستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی به اجرای پروژه های راهسازی در بخش راههای روستایی بخش اشکورات اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محور ارتباطی تمل سپارده به طول 5.9 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در دست اجرا است که با اتمام اجرای آن هفت روستا منطقه با بیش از 280 خانوار از نعمت یک راه ایمن و مناسب بهره مند می شوند.

افتتاح 12 پروژه راهسازی در قائم شهر

در هفته دولت امسال، 12 پروژه راهسازی در محورهای روستایی قائم شهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد مهدی خناری، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائم شهر افزود: راههای روستایی قائم شهر با توجه به تراکم و تعدد روستاهای آن و فاصله نزدیک به این شهرستان دارای اهمیت و ویژگی خاصی بوده است.

وی بیان داشت: در هفته دولت امسال 12 پروژه در محورهای روستایی این شهرستان با اعتباری در حدود چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد