رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

"دنیای بهتر" در رامسر پایان یافت

"دنیای بهتر" در رامسر پایان یافت

"دنیای بهتر" در رامسر پایان یافت
 
تصویربرداری فیلم تلویزیونی " دنیای بهتر" پنجمین همکاری بهروز شعیبی در مقام کارگردان و مرکز سیمافیلم به پایان رسید.
 
سید محمود رضوی تهیه کننده این فیلم گفت: آخرین سکانس های فیلم در شهر رامسر ضبط شد و تصویربرداری کار پس از 27 جلسه به اتمام رسید. در تهران نیز لوکیشن های خیابان هفت تیر ، دیباجی ، اختیاریه و نیاوران لوکیشن های اصلی کار بودند. پس از تعطیلات عید فطر کار تدوین و صداگذاری این فیلم آغاز می‌شود.
 
وی افزود: این فیلم اولین همکاری مشترک من با بهرروز شعیبی است و معتقدم او کارگردان بسیار با استعداد و خوش آتیه ای است و " دنیای بهتر" با نگاهی خلاقانه و حرفه ای کارگردانی کرده است.
 
این فیلمنامه به قلم نیلوفر محلوجی به نیکی کردن در حق دیگران و بی تفاوت نبودن در مورد بدی ها و کاستی هایی که در پیرامون انسان ها وجود دارد می پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: امیر علی پسر بچه ده ساله، برای انجام تکلیف درس اجتماعی اش ؛ در دنیای کودکی خود، به این نتیجه می رسد که اگر او به سه نفر خوبی کند و در عوض خوبی او؛ هریک از آن سه نفر در حق سه نفر دیگر خوبی کنند و به همین ترتیب...
 
شاهرخ فروتنیان ، نگار عابدی ، سعید چنگیزیان ، سحر دولتشاهی ، لیدندا کیانی ،  بهاره ریاحی ، میثم رازفر ، آیلی حیدری ، احسان امانی ، مهدی باطبی ، اکبر معززی و لیلی فرهادپور بازیگران اصلی این کار هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد