رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افتتاح هشت پروژه خدماتی و رفاهی در مازندران و رامسر

 

افتتاح هشت پروژه خدماتی و رفاهی در مازندران و رامسر

افتتاح هشت پروژه خدماتی و رفاهی در مازندران در هفته دولت

» سرویس: استان ها - مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: هشت پروژه خدماتی و رفاهی همزمان با هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

"سیف‌الله فرزانه"، در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، با اشاره به این مطلب که هشت پروژه خدماتی و رفاهی همزمان با هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این هشت پروژه شامل یک هتل سه ستاره، یک هتل آپارتمان یک ستاره، یک مهمانپذیر، چهارواحد پذیرایی و یک سفره‌خانه سنتی است که در شهرستان‌های گلوگاه، بابلسر، قائمشهر، سوادکوه، آمل، محمودآباد و رامسر افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها به ارزش 150 میلیارد و 800 میلیون ریال در سراسر استان به سرمایه‌گذاری رسید و 140 فرصت شغلی در استان نیز ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: فاز اول کمپینگ مجتمع سبز گستر هوتو در شهرستان بهشهر، مجتمع بین راهی هراز شهرستان آمل و آسفالت راه دسترسی دریای آرام گلوگاه نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی است که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرزانه خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها در شرق و مرکز استان به زودی شاهد توزیع مناسب امکانات گردشگری از مراکز اقامتی گرفته تا پذیرایی و رفاهی خواهیم بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر تاسیسات گردشگری و مجتمع‌های تفریحی در استان با کمبود مواجه نیستیم اما کیفیت ارایه خدمات و جذب بیشتر گردشگر از جمله مواردی است که باید توسط مدیران این تاسیسات گردشگری به عنوان اصول اولیه بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد