رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

18 پروژه راه و شهرسازی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: 18 پروژه راه و شهرسازی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد 

 رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر:

18 پروژه راه و شهرسازی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر:
18 پروژه راه و شهرسازی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر گفت:18 پروژه راه و شهرسازی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، هادی رمضانی در سومین روز برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در مراسم افتتاح بهسازی و آسفالت روستاهای وانکوه، لتر و گانکسر بیان داشت: برای این 18 پروژه در مجموع 12 میلیارد و 380 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و بیش از 3 هزار نفر از مردم شهرستان از خدمات پروژه‌های افتتاحی بهره‌مند خواهند شد.

رمضانی گفت: این پروژه‌ها شامل بهسازی و آسفالت، تعریض و بهسازی، دیوار حفاظتی، احداث کانال بتنی و دیوار گابیونی، احداث راهدارخانه، شن‌ریزی راه روستایی، مرمت و تعریض پل، تثبیت رانش، احداث آبنما و ایمن‌سازی است که امروز زیرسازی و آسفالت روستاهای وانکوه، لتر و گانکسر  افتتاح شده است.

رمضانی با اشاره به کمک و مساعدت فرماندار وقت رضاخانی و ابراهیم شیرود عشوریان بخشدار درباره لزوم آسفالت روستاها اعلام کرد: طول طرح آسفالت روستاهای لتر و گانکسر 1000و هفتصد متر بوده و یک لایه پایه و پنج سانتی متر آسفالت روی آن قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر بیان کرد: 110 خانوار که شامل 400 نفر جمعیت روستاهای گانکسر است از این طرح بهره‌مند و فاصله طرح از مرکز شهر حدود 16 کیلومتر است.

فرماندار رامسر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی مسئؤلی ساده‌زیست و خدمتگزار با افکار بلند و متعالی بود و الگویی تمام عیار برای دولت‌مردان است.

رستم زرودی با اعلام این مطلب در جمع مردم روستای گانکسر در حاشیه افتتاح بهسازی و آسفالت این روستا افزود: شهید رجایی به‌دنبال حل مشکلات فقرا و محرومان بود و پیروی از سیره این مفاخر انقلاب موجب عزت‌مندی ما است.

وی گفت: هر اندازه به این مردم خدمت شود باز هم کم است چرا که پایداری ملت و ولایت‌پذیری آنان موجب اقتدار ایران اسلامی است و مردم ما همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده‌اند و به تعبیر مقام معظم رهبری همواره یک گام از مسئولان جلوترند.

در سومین روز هفته دولت علاوه بر افتتاح زیرسازی و آسفالت روستاهای وانکوه و لتر و گانکسر، اجرای عملیات روکش آسفالت و اجرای دیوار حفاظتی سادات شهر رامسر نیز افتتاح شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد