رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بهره برداری از پروژه راهسازی پتک شهرستان رامسر در هفته دولت

خبرگزاری فارس: 79 پروژه راهسازی در مازندران افتتاح می‌شود 

بهره برداری از پروژه راهسازی پتک شهرستان رامسر در هفته دولت

مدیرکل راه و شهر سازی مازندران:
79 پروژه راهسازی در مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهر سازی مازندران گفت: در هفته دولت 79 پروژه راهسازی و راهداری با هزینه‌ای بیش از 210 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: 79 پروژه راهسازی در مازندران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران،‌ سید علی اسد با تبریک هفته دولت اظهار داشت: 79 پروژه راهسازی و راهداری در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان با هزینه‌ای بیش از 210 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی در تشریح جزئیات بیشتر پروژه‌های مورد بهره‌برداری اداره کل راه و شهرسازی در هفته دولت  تصریح کرد: 67 پروژه راه روستایی با هزینه‌ای حدود  123 میلیارد ریال و  نیز 12 پروژه در زمینه راهسازپتک شهرستان رامسر در هفته دولت به بهره‌برداریی و راهداری با هزینه‌ای بیش از 87 میلیارد ریال در مازندران به بهره‌‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ادامه داد: احداث زیرگذر کمیشان، قلعه سر، تعریض و بهسازی محور بابل و خوشرودپی تنها بخشی از پروژه‌های افتتاحی این اداره کل در بخش راهسازی است.

این مسئول دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهسازی مازندران را حذف نقاط پرحادثه در محورهای استان مازندران عنوان کرد و اضافه کرد: بیشتر پروژه‌های افتتاحی اداره کل شهر سازی مازندران در هفته دولت در بخش راهداری مربوط به حذف نقاط حادثه‌خیز استان است.

مدیرکل راه و شهر سازی مازندران با تاکید بر اهمیت احداث و بهسازی راه‌های روستایی در مازندران از بهسازی و آسفالت بیش از 67 محور روستایی در مازندران خبر داد و گفت: محورهای روستایی قارن‌سرا شهرستان ساری، دهمیان، انارم شهرستان سوادکوه، ناصرآباد شهرستان نوشهر و  می‌رسد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در حال حاضر 144 روستا با بیش از 15 هزار خانوار از نعمت یک راه ایمن و مناسب بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد