رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده مردم چالوس و نوشهر و رامسر

خبرگزاری فارس: مشکلات زیربنایی غرب مازندران حل شود 

نماینده مردم چالوس و نوشهر و رامسر

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس:
مشکلات زیربنایی غرب مازندران حل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات زیربنایی غرب مازندران حل شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، قاسم احمدی نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی و نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به تاریخچه‌ تنکابن از تلاش نمایندگان مجلس در هشت دوره پیشین در حوزه‌ انتخابیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: منوچهر ستوده از مفاخر فرهنگی کشور جمله زیبایی دارند که گفته‌اند: «هرگاه قلم و قدم توام با هم باشند اثر آن دارای برش و تأثیر بیشتری است».

این مسئول تاکید کرد: تنکابن آنگونه که شایسته است به جایگاه واقعی خود نرسیده و مسئولان امر نیز به این مسئله اشراف کامل دارند و می‌دانند که چه مسائلی گریبانگیر آن است.

عضو خانه ملت با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات تنکابن گفت: با ارتقای فرمانداری تنکابن به ویژه انتظارات مردم نیز از آن در حل مشکلات بالا رفت، اما دیدیم که فرمانداری ویژه نیز بی‌اثر مانده و نیازمند نگاه ویژه‌ای است و تنکابن نباید در رکود قرار گیرد.

وی تاکید کرد: بحث تشکیل استان خواست مردمی است و باید محقق شود، اما از طریق و روال قانونی، اداری و اگر طی سال‌های گذشته در مسیر اصلی روال قانونی عمل می‌کردیم شاید استان سی‌و یکم به‌جای البرز ما بودیم؛ اما این امر به جد از طریق قانون پیگیری می‌شود.

احمدی در بحث مشکل اشتغال نیز گفت: برای حل مشکل بیکاری نیازمند تشکیل کارگروهی هستیم تا معضل بیکاری و مشکلات آن را در غرب استان پیگیری کند. 

این مسئول با انتقاد از جذب نیروهای استخدامی در غرب استان که بیشتر آنها از شرق استان جذب می‌‌شوند و پس از یک سال با رابطه به منطقه خود عزیمت می‌کنند، تاکید کرد: باید جذب نیروها برای هر کسی در حوزه‌ و منطقه‌ خودش صورت پذیرد تا این دغدغه غرب استان حل شود و قطعاً با این روش گله‌ها نیز کم می‌شود.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه حسینی وزیر اقتصاد و دارایی و شیخ الاسلامی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای منطقه در دولت ظرفیت‌های بزرگی هستند، تاکید کرد: قرار شده با برنامه‌ریزی و پیگیری از کمک‌های این افراد برای حل مشکلات بهره‌گیری شود.

وی حل مشکل آب شرب، راه و سایر کمبودهای شهرستان را امری مهم ارزیابی کرد و از تخصیص یک سوم بودجه استان به آب شرب توسط استانداری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فارس، در این نشست رسماً اعلام شد دفتر نمایندگی مجلس شورای اسلامی توسط  قاسم احمدی به‌عنوان نماینده معین سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در تنکابن افتتاح و آغاز به‌کار کرده و آماده دریافت مسائل مردم است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد