رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بخشی از مصلای رامسر کتابخانه عمومی شد

خبرگزاری فارس: بخشی از مصلای رامسر کتابخانه عمومی شد 

 امام جمعه رامسر:

بخشی از مصلای رامسر کتابخانه عمومی شد
امام جمعه رامسر:
بخشی از مصلای رامسر کتابخانه عمومی شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: بخشی از مصلای رامسر به کتابخانه عمومی تبدیل شد و در اختیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران قرار داده می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی مازندران،‌ حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران نقش کتاب و مطالعه در نظام تربیتی کشور را بنیادی دانست و گفت: نظام آموزشی کشور باید کتاب‌محور باشد و اولیای آموزشی در کلاس‌ها باید دانش‌آموزان را به مطالعه کتاب‌های مربوطه ارجاع داده و مبنای ارزشیابی تحصیلی‌شان نیز باید اینگونه تغییر یابد.

وی با اعلام آمادگی در احداث کتابخانه عمومی در قسمتی از مصلای جمعه رامسر گفت: مبلغ خوبی را برای این مسئله در نظر می‌گیریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کتابخانه بر اساس نظر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان احداث و تحویل این اداره کل شود.

مرتضوی در ادامه یادآور شد: بیش از 4 هزار جلد کتاب نیز به این کتابخانه اهدا خواهیم کرد.

در این دیدار محمد اسماعیل امامزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با تشریح وضعیت کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی استان و شهرستان رامسر، خواستار مساعدت‌های مستمر ائمه در رفع تنگناهای موجود و رسیدن به نقاط مطلوب شد.

وی فعالیت ائمه جمعه در بحث انجمن خیران کتابخانه‌ساز را تعیین‌کننده توصیف کرد و اذعان داشت: اگر ائمه جمعه پایه‌گذار هیئت سه نفره موسس این انجمن شوند، کمک شایانی به فرایند کتابخوانی آن شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد