رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کلاس‌های قرآنی مسجد جامع رامسر مسیر زندگی‌ام را عوض کرد

خبرگزاری فارس: کلاس‌های قرآنی مسیر زندگی‌ام را عوض کرد 

کلاس‌های قرآنی مسجد جامع رامسر مسیر زندگی‌ام را عوض کرد

قاری برتر مازندران:
کلاس‌های قرآنی مسیر زندگی‌ام را عوض کرد

خبرگزاری فارس: قاری برتر استانی شهرستان رامسر گفت: کلاس‌های قرآنی مسجد جامع رامسر مسیر زندگی‌ام را عوض کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدرضا احمدی میرصادقی دانشجوی ترم 8 رشته زیست شناسی  دانشگاه پیام نور رامسر از حدود سن 14 سالگی در صف‌های مدرسه آیت الله کاشانی رامسر به قرائت قرآن می‌پرداخت و در یکی از همین روزهایی که قرائتش به پایان رسید، مسئول آزمایشگاه مدرسه بود او را به کناری کشید و این آغاز راه این قاری خوش آتیه رامسری در زمینه قرائت شد.

محمدرضا احمدی میرصادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: وقتی آقای هنردوست مسئول آزمایشگاه مدرسه من را به آزمایشگاه برد و از من خواست که هرچه را او قرائت کرد من به دنبالش قرائت کنم، من آیه‌هایی را که او می‌خواند قرائت کردم و در پایان به من گفت که محمدرضا تو هوش موسیقایی خوبی در زمینه قرائت قرآن داری و من آنقدر از این موضوع خوشحال شدم که در پوست خودم نمی‌گنجیدم و وقتی در خانه این موضوع را عنوان کردم مورد استقبال مادر و پدر و دیگر اعضای خانواده قرار گرفتم.

*کلاس‌های قرآنی مسجد جامع رامسر مسیر زندگی‌ام را عوض کرد

وی اظهار داشت: در مسجد جامع بازار رامسر کلاس‌های استاد قرائتی برگزار می‌شد که حال و هوای خوبی داشت و از پیر و جوان در آن کلاس بودند و بسیار زیبا قرائت می‌کردند. حتی کسانی با دیدن این کلاس‌ها مشتاق شده و از سن 45 سالگی شروع به قرائت کرده‌اند.

میرصادقی ادامه داد: در این کلاس‌ها قاریان برتری از استان‌ها و شهرهای دیگر می‌آمدند که روحیه مرا دوچندان کرد و من در سال اول قاری برتر شهرستان رامسر شدم.

وی تصریح کرد: هر چه سنم بالاتر می‌رفت اطلاعات بیشتری به دست می‌آوردم و در مسابقات استانی مقام می‌آوردم.

این قاری برتر استانی خاطرنشان کرد: کلاس‌های مسجد جامع رامسر که تا به امروز هم به آن می‌روم در مسیر پیشرفتم کمک بسیاری کرد، من همیشه به قرائت قاریان قرآن قبل ازاوقات شرعی گوش داده و همیشه از کودکی از آهنگ و طنین این قاریان خوشم می‌آمد.

*مقام پنجم کشوری در مسابقات قرائت اذان در مشهد را به دست آوردم

وی در ادامه بیان داشت: در سال 1385 به مسابقات کشوری در مشهد رفتم و به لطف خدا از بین قاریان 33 استان حاضر در مسابقات، توانستم مقام پنجم را در قرائت اذان به دست آورم.

میرصادقی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مسابقات از آن سازمان اوقاف است که کسی در این مسابقات بدرخشد مطمئنا از بهترین‌ها خواهد بود و محدودیت سنی ندارد و همه شرکت می‌کنند.

وی اذعان داشت: در مسابقات دانشجویی هم مقام سوم استان مازندران را به دست آوردم.

میرصادقی تصریح کرد: به لطف مجمع قاریان قرآن شهرستان با خیلی از قاریان برتر کشور آشنا و رابطه برقرار کردم و یکی از این افراد آقای محمود لطفی نیاست که نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآنی است که کمک‌های کلیدی در زمینه قرائت به من کرده و من همیشه چیزهای تازه‌ای از وی یاد می‌گیرم.

این قاری کلام وحی یادآور شد: من تمام زندگی‌ام را مدیون قرآن هستم و قرآن در تمام مراحل زندگی‌ام به من کمک کرده و از این لطف خداوند باریتعالی سپاسگزارم که من را در این مسیر قرار داده است.

محمدرضا احمدی میرصادقی در مورد نقش دوست در زندگی‌اش گفت: نقش یک دوست در زندگی هر کسی آنقدر پررنگ است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و من هم قسمتی از موفقیت‌هایم در مسیر قرائت قرآن  را مدیون دوستان خوبم هستم، من با بچه‌هایی که علاقه قرآنی داشتند رابطه زیادی برقرار کردم و تا به امروز هم با آنها دوست و هم مسیر هستم و از هر قاری جدیدی به رامسر بیاید به دیدنش رفته و از اطلاعات و دانسته‌های آنها استفاده می‌کنم.

وی بیان داشت: آقایان وحید هنردوست و زرگریان در شناخت مسیر تا بدین جا و نیز کلاس‌های مسجد جامع کمک زیادی به من کردند و من توانستم با کمک این دوستان و نیز کلاس‌ها با قاریان زیادی آشنا و چیزهای زیادی یاد بگیرم و امیدوارم بتوانم ازاین توفیقی که خداوند به من عطا فرموده، در مسیر درست و الهی به کار گیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد