رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده سپاه ناحیه رامسر:تفکر بسیجی موجب ترس دشمنان از حمله به ا

خبرگزاری فارس: تفکر بسیجی موجب ترس دشمنان از حمله به ایران است 

فرمانده سپاه ناحیه رامسر:

تفکر بسیجی موجب ترس دشمنان از حمله به ایران است
فرمانده سپاه ناحیه رامسر:
تفکر بسیجی موجب ترس دشمنان از حمله به ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر گفت: تفکر دفاع مقدس و تفکر بسیجی موجب شده که آمریکا و اسرائیل از حمله به ایران بترسند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان  رامسر افزود: این خون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ملت و کشورمان را بیمه کرده است و موجب شده ما در تمام دنیا حرف اول را بزنیم.

وی اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا اندوخته‌های رزمندگان و شهدا را سر لوحه کار کشورهای اسلامی و دیگر شیعیان دنیا قرار دهیم تا از رشادت‌های این رزمندگان در مبارزات‌شان علیه باطل درس بگیرند و از آنها پیروی کنند.

فرمانده سپاه رامسر اعلام کرد: مهم‌ترین چیزی که امروز می‌توانیم از شهدا بهره‌برداری کنیم، ادامه دادن راه شهدایمان است.

وی ادامه داد: در وصیت‌نامه همه شهدا و رزمندگان انقلاب و جنگ تحمیلی کشورمان ایران، نامی از پول و ثروت برده نشده و همه تاکید به حفاظت و حمایت از انقلاب و رهبرانقلاب را داشته‌اند.

حمیدی با اشاره به برنامه‌ریزی ادارات و ارگان‌های شهرستان در هفته دفاع مقدس اذعان داشت: برنامه‌ها باید در زمان تقریبا واحدی داده شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود و بنده به عنوان دبیربرنامه دفاع مقدس در شهرستان  دست نیاز به سوی مدیران ادارات دراز کرده و خواستار همیاری و کمک این عزیزان هستم.

وی در ادامه بیان داشت: باید در سال 91 برنامه‌ای نو و ابداعی طراحی به طوری که برای نسل چهارم و جدید انقلاب، حرفی برای زدن داشته باشیم و برنامه‌ها طوری زمان‌بندی شوند امکان شرکت مسئولان ستاد در آن باشد.

این مقام مسئول گفت: بسیاری از کارمندان ادارات شهرستان جوان هستند و اطلاعات زیادی در مورد دفاع مقدس ندارند و باید اهداف شهدا برایشان بازگو و خاطره‌گویی شود.

حمیدی با گلایه از برخی از ادارات شهرستان تصریح کرد: در سال گذشته شاهد بودیم چند اداره اصلا در حال و هوای هفته دفاع مقدس نبودند و امیدوارم امسال شاهد این گونه سهل انگاری‌ها نباشیم.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران باید به لباس بسیجی و سربازان دفاع مقدس‌مان افتخار کرده و یک مسئول نظام باید قدر جایگاهش را دانسته و بداند این مقام و امنیت نتایج دلاور مردی‌ها و ازجان گذشتن این عزیزان رزمنده است.

حمیدی اظهار داشت: آنچه ما و کشور عزیزمان ایران را در مسیر پیشرفت قرار داده است، دعای شب رزمندگان و خانواده‌های آنان است.

فرمانده سپاه رامسر عنوان کرد : کشورهای آمریکا ،اسرائیل و انگلیس قصد دارند فضای کشور را مشوش نشان دهند پس ما باید تمام تلاش خود را برای کمک به یکدیگر برای حفظ آرامش و امنیت فعلی داشته باشیم.

به گزارش فارس، در پایان جلسه، مسیر راهپیمایی روز قدس شهرستان رامسر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از شهرداری رامسر تا میدان امام خمینی (ره) راس ساعت 11 تعیین شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد