رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

توسعه روستاهای کوهستانی رامسر در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: توسعه روستاهای کوهستانی رامسر در اولویت قرار گیرد 

توسعه روستاهای کوهستانی رامسر در اولویت قرار گیرد
رئیس شورای بخش مرکزی رامسر:
توسعه روستاهای کوهستانی رامسر در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بخش مرکزی رامسر گفت: توسعه روستاهای کوهستانی رامسر در اولویت قرار گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد آزاد بعدازظهر امروز در بازدید روسای ادارات و مسئولان شهرستان رامسر از روستای جنت روبار این شهرستان بیان داشت: پیشرفت و توسعه روزافزون مناطق روستایی و کوهستانی در بعد از انقلاب بسیار چشمگیر بوده است.

این مسئول تصریح کرد: زمانی این روستا فاقد آب، برق، آسفالت و بسیاری از نیازهای ابتدایی و لازم  بود، ولی امروز شاهد پیشرفت فوق العاده‌ای در این روستا نسبت به سال‌های گذشته هستیم.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون شاید به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، ولی در جایگاهی قرار داریم که حضور و فعالیت مسئولان در این راه، مسیر رو به رشدی را طی می‌کند.

آزاد درباره امنیت روستاها  اعلام کرد: امنیتی که امروز در روستاها حاکم است به پاس زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی است که سبب شد که دیگر چون گذشته‌ها بحث امنیت مشکل لاینحلی نباشد.

رئیس شورای بخش مرکزی رامسر خطاب به مسئولان، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها  گفت: از امروز و فردا کردن امور و خواسته‌های مردم در هر جایگاهی که هستید بپرهیزید.

آزاد عنوان کرد: فرصت خدمت‌گذاری به مردم همیشه ایجاد نمی‌شود حال که این فرصت در کشور اسلامی برای تک تک ما ایجاد شده است باید به جدیت به آن رسیده و امور مردم را به راحت‌ترین و آسان‌ترین راه، حل کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: مردم و شهروندان نیز باید همکاری‌های لازم را با مسئولان داشته باشند.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

نظرات 1 + ارسال نظر

وبلاگ یاالثارات الحسین ( ع ) شهرستان رامسر اعلام حضور می کند .

سلام خدمت شما دوستان عزیز و مردم شهید پرور شهرستان رامسر
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه میهمانی خداوند ، براساس نشست های مکرر بر این شد ، که برای دست رسی آسان تر به آخرین اخبار در سایت یاالثارات حسین ( ع ) و اخبار شهرستان رامسر موقتاً بصورت وبلاک فعالیت خودمان را با تلاش جمعی از دوستان صمیمی همزمان از شب 21 ماه رمضان به یاری امام شهیدان آغاز می کند . از کلیه نهاد ها اسباب رسانه ، خبرنگاران ، فرهنگیان ، دانشگاهیان ، سمن های مردم نهاد و تمام اقشار مردم درخواست می کنیم در صورت انعکاس موارد ، این وبلاک آماده دریافت اخبار و وقایع شهرستان رامسر و مقالات ، دلنوشته ها و دغه دغه ها شمارا بنام خودتان و یا با نام محفوظ به دید مخاطبین خود قرار خواهند داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد