رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

احداث کمربندی شهرهای رامسر و تنکابن و نشتارود عملیاتی شده اند

خبرگزاری فارس: 48 شهردار مازندران تحصیلات مرتبط دارند

احداث کمربندی شهرهای رامسر و تنکابن و نشتارود عملیاتی شده اند

معاون عمرانی استاندار مازندران:
48 شهردار مازندران تحصیلات مرتبط دارند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: از 56 شهردار مازندران 48 تن دارای تحصیلات مرتبط هستند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سید عیسی هاشمی حیدری بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پل چهارم چشمه کیله و بهره‌برداری از پل واچک تنکابن بیان داشت: با توجه به اینکه در استان بیشتر مدیریت‌های شهری تخصصی شده‌اند به طور طبیعی می‌توانیم رشد و توسعه‌ استان را متصور شویم زیرا در سایه تخصص و بکارگیری نیروهای مجرب و تلاشگر امور شهرها نیز با دیدگاه تخصصی صورت می‌گیرد و دیگر در این عرصه جای آزمون و خطا نیست.

هاشمی اظهار داشت: وقتی در مراسم آغاز یک پروژه‌ شهری شهرداری با اطمینان وعده بهره‌برداری از آن را در موعدی مقرر می‌دهد این امر نشانگر رویکرد تخصصی به امور عمرانی شهری است در حالی که در گذشته احداث چنین پروژه‌هایی را طی کمتر از چهار سال متصور نبودیم.

وی با تاکید بر اینکه متخصصان استان به ویژه عمرانی با توجه به توانمندی‌های فراوانی که در طراحی و ساخت پروژه‌های ملی داشته و در بیشتر پروژه‌های کلان کشور نیز حضوری چشمگیر دارند، ادامه داد: امروز با افتخار می‌‌توانیم بگوییم ما در همه‌ پروژه‌های عمرانی به لحاظ طراحی و اجرا به خودکفایی رسیده‌ایم و فقط در بحث طراحی سدها مهندسان ما باید تقویت شوند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های فراوان مازندران در بخش‌های گوناگون که به صورت خدادادی اعطا شده است، تصریح کرد: باید برای بهره‌گیری بهتر از این موهبت‌های خدادادی برنامه‌ریزی و تلاش همگانی به خرج دهیم تا مردم مازندران نیز در سایه اجرای این پروژه‌ها و رفع محرومیت‌ها طعم خوش رشد و توسعه و رفاه عمومی را بچشند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای ساماندهی مشکل و معضلات ترافیک در غرب مازندران بحث احداث کمربندی شهرهای رامسر و تنکابن و نشتارود عملیاتی شده‌اند، افزود: به‌زودی عملیات احداث کنارگذر دو شهر سلمان‌شهر و عباس آباد نیز وارد فاز اجرایی می‌شود.

هاشمی در ادامه گفت: به‌زودی بهره‌برداری از قطعه چهارم آزادراه تهران شمال را حدود نیمه‌های سال جاری  خواهیم داشت و در راستای پیشگیری از بروز مشکلات و معضلات ترافیکی در غرب استان مدیران شهری مجدانه پیگیر ساخت کنارگذرهای شهری و رفع گره‌های ترافیکی باشند تا در بحث روان‌سازی تردد و ترافیک  این شهرها موانع و مشکلات برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث ساخت کنارگذر ساحلی تنکابن نیز برای استفاده از حریم دریا تلاش می‌کنیم بر اساس ضوابط و برابر طرح تفصیلی و جامع شهر برای اجرای این پروژه کمک کنیم.

هاشمی اظهار داشت: توسعه شهری در سایه تخصص و درگرو تعامل مثبت همه‌ اجزای شهر است و ما نمی‌توانیم شهری را بدون داشتن این شاخصه‌های توسعه یافته تصور کنیم بنابراین همه‌ اجزای شهر باید در قالب یک سیستم جامع با همفکری و دیدگاه سیستمی قرار گیرند.

وی تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بنابر تاکید مقام معظم رهبری باید تلاش کنیم ایرانی بسازیم که هر بیگانه‌ای به آن می‌نگرد به قدرت و توانمند‌ی‌های آن به وضوح واقف شود و در این راه باید از همه‌ ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری کنیم.

انتهای‌پیام/ی10/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد