رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور قاری برجسته مصری در رامسر

خبرگزاری فارس: حضور قاری برجسته مصری در مازندران 

حضور قاری برجسته مصری در رامسر
مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد
حضور قاری برجسته مصری در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از حضور قاری برجسته مصری در مازندران از چهارم مرداد ماه خبر داد.

 

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم است و ثواب تلاوت یک آیه از قرآن کریم در آن برابر با ختم کل قرآن است.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه تلاوت قرآن کریم در بقاع و امامزادگان استان در روزهای ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و همچنین محافل انس با قرآن در این اماکن با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم و گروه‌های تواشیح کشوری و استانی برگزار می‌شود.

سهرابی ادامه داد: قاری نام آشنای مصری "استاد فاروق احمد احمد ضیف در استان مازندران از روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه تا شنبه هفتم مرداد ماه در امامزادگان و اماکن مذهبی مازندران به تلاوت کلام وحی الهی می‌پردازد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: این قاری مصری در روز چهارشنبه چهارم مرداد برابر با پنجم رمضان از ساعت 13 و 30 دقیقه در آستانه امامزاده عبدالحق(ع) بهشهر اجرای برنامه کرده و ساعت 19 در امامزاده عباس (ع) ساری برنامه دارد و همچنین ساعت 22 در مسجد جامع نکا به تلاوت می‌پردازد.

وی یادآور شد: استاد ضیف پنجشنبه پنجم مرداد ماه برابر با ششم ماه رمضان از ساعت 19 و 30 دقیقه در مؤسسه قرآنی نورالهدی ساری برنامه دارد، راس ساعت 21 و 30 دقیقه در امامزاده طاهر قراخیل قائمشهر تلاوت داشته و ساعت 22 و 30 دقیقه در امامزاده قاسم (ع) بابل به تلاوت قرآن کریم خواهد پرداخت.

این مسئول  یادآور شد: استاد احمد احمد ضیف در روز جمعه ششم مرداد برابر با هفتم ماه رمضان از ساعت 12 و 30 دقیقه در امامزاده سید نظام الدین(ع) بندپی برنامه خواهد داشت، ساعت 19 و 30 دقیقه در امامزاده قاسم(ع) محمودآباد تلاوت داشته و ساعت 22 در امامزاده قاسم(ع) کاردگرمحله فریدونکنار شیفتگان به قرآن کریم را بهره‌مند خواهد کرد.

سهرابی متذکر شد: این قاری مصری در شنبه هفتم مرداد برابر با هشتم ماه رمضان از ساعت 13 و 30 دقیقه در امامزاده ابراهیم(ع) آمل تلاوت داشته، ساعت 19 و 30 دقیقه در امامزاده آقا پلاسید رامسر و ساعت 21 و 30 دقیقه در امامزاده سید حسین(ع) شیرود تنکابن به تلاوت کلام الله مجید مشغول می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از همه عموم مردم به ویژه عاشقان قرآن کریم، قاریان، حافظان، مربیان قرآن، جوانان و نوجوانان درخواست کرد تا با حضور در این مراسم‌ها از تلاوت قرآن کریم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد