رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اتوبوس دریایی و حوضچه‌ی آرامش در رامسر راه‌اندازی می‌شود

اتوبوس دریایی و حوضچه‌ی آرامش در رامسر راه‌اندازی می‌شود
اتوبوس دریایی و حوضچه‌ی آرامش در مازندران راه‌اندازی می‌شود
جام جم آنلاین: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران از تصویب طرح‌های ساخت هتل شناور چهار ستاره در «سیترا»ی نوشهر‌، هتل پنج ستاره در رامسر و راه دسترسی منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری لاسم خبر داد.

"سیف‌الله فرزانه" درباره‌ی جلسه‌ی کارگروه میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری مازندران که هفته‌ی پیش تشکیل شد، گفت: در این جلسه، گردشگری دریایی در قالب چند طرح‌ مطرح شد و مورد موافقت کارگروه نیز قرار گرفت. همچنین قرار شده است، از این پس کمیته‌ی گردشگری دریایی زیر شاخه‌ی کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشد تا بررسی و اجرای طرح‌ها پیگیری شود.

وی درباره‌ی طرح‌هایی نیز که در این جلسه تصویب شدند‌، افزود: قرار است یک هتل چهار ستاره با خریدن یک کشتی در نوشهر، در سایت‌ ساحلی «سیترا» در نوشهر ایجاد دشود. همچنین یک هتل پنج ستاره در بخش بالادستی که تله‌کابین رامسر در آنجا قرار دارد،‌ ساخته خواهد شد.

او ادامه داد: رامسر به‌دلیل داشتن هتل و شرایط خوبی که برای ارائه‌ی خدمات به مسافران و گردشگران دارد، برای انجام برخی پروژه‌ها در اولویت قرار دارد مانند اجرای طرح‌های گردشگری دریایی که منتظر هستیم بسته‌ی نهایی که در این حوزه پیشنهاد شده است آماده شود، سپس آن را در رامسر راه‌اندازی می‌کنیم. این بسته شامل طرح‌هایی مانند حوضچه‌ی آرامش‌، اتوبوس دریایی، ورزش‌های آبی و منطقه‌ی ویژه‌ی شنا برای زنان و مردان است.

فرزانه همچنین گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که مصوب شد به منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری لاسم مربوط می‌شود. این منطقه که قرار است در آن، پروژه‌های تفریحی - گردشگری توسط سرمایه‌گذار اجرا شود،‌ به راه دسترسی نیاز دارد و موافقت‌های لازم از اداره‌ی منابع طبیعی برای تعیین مسیری با هدف ایجاد راه دسترسی گرفته شده‌اند.(ایسنا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد