رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از رامسر تا گلوگاه را باید یکپارچه و یک شهر ببینیم

خبرگزاری فارس: کدهای مخابراتی در مازندران حذف می‌شود 

از رامسر تا گلوگاه را باید یکپارچه و یک شهر ببینیم

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس:
کدهای مخابراتی در مازندران حذف می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی از حذف کدهای مخابراتی در سراسر مازندران خبر داد.

 

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر در حاشیه جلسه بررسی مشکلات تیم شموشک نوشهر گفت: در آینده‌ای نزدیک بنا به تصمیم مجمع نمایندگان مازندران فراکسیون حاشیه البرز با حضور استان‌های البرز، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان تشکیل می‌شود.

وی درباره علت تشکیل این فراکسیون اظهار داشت: از آنجایی که از نظر شرایط اقلیمی، آب و هوایی، جغرافیایی و مشکلات این استان‌ها مشترک است بنابراین تشکیل این فراکسیون احساس شد که در این بین استان خراسان شمالی نیز خواهان حضور در این جمع است.

این مسئول با بیان اینکه نگاه ما به مازندران باید به صورت یک کلان شهر باشد، متذکر شد: از رامسر تا گلوگاه را باید یکپارچه و یک شهر ببینیم و بر این اساس نیز در نخستین گام در حال بررسی حذف کدهای بین شهری در سراسر مازندران هستیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: در صورت تحقق این امر دیگر نیاز نیست شهروندان مازندرانی برای ارتباط تلفنی از شهر خود با سایر نقاط مازندران کد مخابراتی را در اول شماره مربوطه شماره‌گیری کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد