رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر و بابل به نیمه نهایی راه یافتند

رامسر و بابل به نیمه نهایی راه یافتند

مسابقات ورزشی دانشجویان دانشکده های کشاورزی برگزار شد
ساری - خبرگزاری مهر: مسابقات ورزشی دانشجویان دانشکده های فنی و کشاورزی منطقه هشت کشور با حضور ورزشکاران سه استان مازندران، گلستان و سمنان در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر صداقتی پور سرپرست دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری عصر دوشنبه در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای به منظور حفظ و توسعه سلامتی و پرورش ارزش های والای اخلاقی دانشجویان در دانشکده های تابعه در کنار تعلیم فن و حرفه در کلاسهای دانشگاهی، تصمیم به برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی منطقه هشت کشور در شهر ساری گرفت. 

وی افزود: 232 ورزشکار برگزیده از دانشکده های فنی و کشاورزی سه استان مازندران، گلستان و سمنان در چهار روز به رقابتی فشرده در رشته های فوتبال، فوتسال و تنیس روی میز خواهند پرداخت.

در رشته فوتسال، چهار تیم دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری، دانشکده فنی محمودآباد، دانشکده فنی شهید چمران گرگان و دانشکده فنی دامغان به مرحله نهایی راه یافتند.

در مسابقات تنیس روی میز، تیمهای امام محمد باقر(ع) ساری، شهید هاشمی نژاد ساری، رامسر و بابل به نیمه نهایی راه یافتند و در پایان تیم دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری با شکست دانشکده شهید هاشمی نژاد ساری به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های رامسر و بابل به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رقابتهای انفرادی تنیس روی میز با حضور 16 ورزشکار برگزار شده و میثم قربانی از دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری مقام قهرمانی را کسب کرد و اسماعیل امیدی از دانشکده فنی شهید هاشمی نژاد ساری به مقام دوم دست یافت و مقام سوم مشترک نیز به سعید پورعزیزالهی و مصطفی باقی از دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری رسید.

در مسابقات فوتبال تیم شهید هاشمی نژاد ساری مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم های امام محمد باقر(ع) ساری و بابل مقام های بعدی را به دست آوردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد