رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

عشق و ریاضی در رامسر

عشق و ریاضی در رامسر

اخبار کوتاه مازندران/
عشق و ریاضی در رامسر/ آمادگی امامزادگان مازندران برای جشن نیمه شعبان
ساری - خبرگزاری مهر: همایش عشق و ریاضی در رامسر، آمادگی امامزادگان مازندران برای جشن نیمه شعبان از اخبار کوتاه روز جاری مازندران است.
به گزارش خبرگزاری مهر، همایش، عشق، ریاضی و زندگی با حضور 130 نفر از دانش آموزان، کارمندان آموزش و پرورش ، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد رامسر، تنکابن ، پیام نور رامسر و اعضای فعال کتابخانه در سالن کتابخانه عمومی احمد نژاد رامسر برگزار شد.
داودی مبتکر روشهای برق آسای ذهنی ریاضی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این همایش به جهت حمایت های آنان از نخبگان و تشکیل همایش ، به معرفی و تعریف دقیق واژه ریاضی و نقش ریاضیات در زندگی و کاربرد آن در همه علوم به عنوان مادر علوم پرداخت.
آمادگی امامزادگان مازندران برای برگزاری جشن نیمه شعبان
حجت الاسلام سیف الله سهرابی اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران آماده اند تا در روز و شب نیمه شعبان جشن میلاد حضرت ولی عصر (عج) را برگزار کنند.

وی افزود: برای تدارک برنامه‌های جشن همراه با شاخص‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی در راستای اشاعه فرهنگ مهدویت و گفتمان مهدویت با تشکیل ستاد استان و شهرستانی برنامه‌ ریزی و هماهنگی با هیئت‌های بقاع متبرکه و ستاد مردمی جشن‌ های نیمه شعبان جهت سمت‌دهی جشن‌های متناسب با شئون و جایگاه مهدویت در جوار بقاع متبرکه صورت گرفته است.

سهرابی اظهار داشت: در این جشن ها از سخنرانان و مبلغین شاخص و برجسته و از مداحان معروف استفاده خواهد شد و هدایای فرهنگی ویژه نیمه شعبان، برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار و محصولات فرهنگی با موضوع آثار مهدویت در جوار آستان مقدس امامزادگان با تخفیف مناسب، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی باشکوه نماز جماعت در شب و روز برگزاری مراسم.ایجاد فضای معنوی در بقاع متبرکه با پخش ادعیه ویژه امام زمان، تهیه غرفه‌های مخصوص کودک و نوجوان با موضوع امام زمان (عج) و نوجوانان همراه با مراسم متنوع نوشتن نامه به آنحضرت، حفظ پنج آیه و پنج حدیث درباره امام زمان (عج) از دیگر برنامه ها است.

برگزاری اولین نشست تخصصی مداحان اهل بیت (ع) مازندران
مداحان مازندرانی در اولین نشست تخصصی مداحان اهل بیت(ع) گردهم می آیند.
این نشست با موضوع اصول و فنون دعا و مناجات خوانی جهت توانمند سازی مداحان اهل بیت(ع) در راستای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

در این برنامه که توسط سازمان بسیج مداحان استان مازندران برپا می شود از اساتید برجسته کشوری جهت آموزش به مداحان دعوت شده است.

این مراسم از ساعت 16 روز سه شنبه، سیزدهم تیرماه در سالن غدیر سپاه کربلا مازندران آغاز می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد