رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اتمام مطالعات آزادراه دریای رامسر تا پایان تیر‌

خبرگزاری فارس: اتمام مطالعات آزادراه دریا تا پایان تیر‌/‌12 هزار میلیارد تومان برای ساخت نیاز داریماتمام مطالعات آزادراه دریای رامسر تا پایان تیر‌
معاون وزیر راه در گفت‌‌وگو با فارس خبر داد
اتمام مطالعات آزادراه دریا تا پایان تیر‌/‌12 هزار میلیارد تومان برای ساخت نیاز داریم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه با اشاره به اتمام مطالعات احداث آزاد‌راه دریا توسط کنسرسیوم ایرانی با جوینت دانمارکی در پایان تیر گفت: طبق مطالعات اولیه هزینه اجرای این پروژه حدود 12 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

خبرگزاری فارس: اتمام مطالعات آزادراه دریا تا پایان تیر‌/‌12 هزار میلیارد تومان برای ساخت نیاز داریم

سیداحمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص احداث آزاد‌راه دریا،‌ اظهار داشت: این پروژه به عنوان یک پروژه گردشگری، توریستی و تفریحی محسوب می‌شود که موجبات رونق اقتصادی و اشتغال را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای و حمل و نقل در طول ساحل آزادراهی زیبا و با ظرفیت ترافیکی بالا خواهد ساخت تا سالانه هزاران نفر ایرانی در ایام مختلف سال و بخصوص تعطیلات از نعمت خدادادی سواحل زیبای دریای خزر و جنگل‌های شمال بهره‌مند شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزاد‌راه دریا کل هلال ساحلی دریای خزر را پوشش می‌دهد، ادامه داد: این مسیر آزادراهی از آستارا در استان گیلان آغاز شده و پس از عبور از کنار دریاچه خزر، به استان خراسان شمالی در منطقه‌ای به نام تنگراه که مرز بین استان گلستان و خراسان شمالی است، وارد می‌شود.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به لزوم توسعه شبکه حمل و نقل مطلوب در استان‌های شمالی کشور، تصریح کرد: این آزادراه بیش از 700 کیلومتر طول خواهد داشت، آزاد‌راه دریا به صورت مشارکتی توسط دولت و بخش خصوصی (50 درصد سهم دولت و 50 درصد سهم بخش خصوصی) ‌ساخته می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد