رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خوشبختانه تمامی مدارس رامسر تک شیفت هستند

خوشبختانه تمامی مدارس رامسر تک شیفت هستند

موحدی اعلام کرد:
تمامی کلاسهای پایه ششم ابتدایی مازندران هوشمند سازی می شوند
رامسر - خبرگزاری مهر: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: سال تحصیلی جدید، تمامی کلاسهای پایه ششم ابتدایی استان هوشمندسازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منیره موحدی بعد از ظهر سه شنبه در کارگاه آموزشی سند تحول بنیادین در رامسر اظهار داشت: آموزش و پرورش باید با کمک اسناد تحول بنیادین بتواند برنامه های آموزشی و تربیتی را منطبق بر الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت و عدالت برقرار کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: تمامی هزار و 802 کلاس پایه ششم مازندران در سال تحصیلی جدید هوشمند می شوند.

موحدی افزود: تغییر نظام آموزشی باید همراه با تدبیر ،برنامه ریزی و تعامل همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و اولیای دانش آموزان صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: دوره ابتدایی دوره شکل گیری شخصیت بوده و بر این اساس یک سال دیگر به این دوره اضافه شده است.

موحدی گفت: با توجه به اجرای طرح هوشمند سازی، مدارس هیات امنایی و نمونه دولتی باید در این امر پیشگام باشند.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان از مهر ماه سالجاری در تمامی مراکز استانها دایر و تعداد 25 هزار دانشجو از طریق کنکور سراسری پذیرش که سهمیه مازندران بیش از هزار دانشجو بوده که بصورت پردیس خواهران و برادران است.

معاون آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و صاحب نظران تعلیم و تربیت سال ها برای تدوین آن زحمت کشیده اند افزود : تحول تغییری بنیادین است که فلسفه وجودی یک سازمان را نشانه می رود و تغییری است که منجر به دگرگونی در هویت سازمان می شود.

مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: سند تحول بنیادین قانون اساسی آموزش و پرورش بوده و ما باید به بهترین شکل این قانون را به اجرا در آوریم.

محمد رسول حیدرپور افزود: آموزش و پرورش رمز توسعه پایدار جوامع بوده و نگاه ویژه مسئولان و مردم را طلب می کند و در اجرای ماموریت های مهم نیازمند مشارکت آحاد جامعه است.

وی  بیان داشت:خوشبختانه تمامی مدارس رامسر تک شیفت بوده و پایه ششم ابتدایی در تمامی مدارس حوزه شهری و روستایی به غیر از منطقه محروم اشکور علیا به صورت مستقل هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد