رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راه اندازی مرکز درمانی هلال احمر در رامسر

راه اندازی مرکز درمانی هلال احمر در رامسر

ولی پور اعلام کرد:
راه اندازی مرکز درمانی هلال احمر در دو شهر مازندران
ساری - خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مرکز درمانی هلال احمر امسال در دو شهر استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان ولی پور عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری هلال احمر مازندران اظهار داشت: این استان با توجه به ویژگیهای طبیعی و انسانی و پذیرش سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر از زیرساختهای مناسب امدادی برخودار نیست.

وی افزود: از این رو برنامه ریزی برای تقویت این زیرساختها به عنوان یک استراتژی راهبردی در دستور کار جمعیت استان قرار دارد

ولی پور با اشاره به برنامه اتمام پروژه های نیمه تمام گفت: یکی از پروژه هایی که در سالجاری باید به بهره برداری برسد پایگاه امداد ساحلی رامسر است.

وی افزود: برنامه دیگر این جمعیت در سالجاری کاهش وابستگی شعب به اعتبارات استانی و اجرای سیاست خودگردانی مالی است.

ولی پور گفت: تشکیل مجمع خیرین و فعال سازی خانه های داوطلبان راهکار مناسبی است که می تواند به تحقق این هدف کمک کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به برنامه های جدید جمعیت هلال احمر در بخش بهداشت و درمان گفت: راه اندازی مرکز معاینات حجاج و راه اندازی حداقل یک مرکز درمانی در هرشهرستان از دیگر اولویت های سالجاری است.

وی افزود: در حال حاضر مجوز احداث دو مرکز درمانی در شهرهای بهشهر و تنکابن صادر شده و اخذ مجوز برای سایر شهرستانها نیز پیگری خواهد شد.پ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، پیگیری احداث یک اردوگاه بزرگ کشوری را از دیگر برنامه های جمعیت استان برشمرد و گفت: با تهیه زمین مورد نیاز این پروژه، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ولی پور برگزاری 150 مانور امدادی و راه اندازی تیم های واکنش سریع نجات روستایی و فعال سازی خط 147، راه اندازی مراکز آموزش تخصصی، سامانه جامع نجاتگران و امدادگران و بیمه حوادث  را از مهم ترین برنامه های جمعیت استان در بخش امداد و نجات برشمرد.

وی افزود: توسعه آموزش های امدادی و پیگیری تفاهمنامه های منعقده با دستگاههای اجرایی استان و ارتقای توانمندی های امدادی و عملیاتی پرسنل و امدادگران استان از برنامه های دیگر این جمعیت در حوزه آموزش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد