رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در رامسر ماندنی است

خبرگزاری فارس: واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در رامسر ماندنی است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر:
واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در رامسر ماندنی است
"انتقال واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی از رامسر شایعه بی اساس است"

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر:
واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در رامسر ماندنی است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل رامسر شایعه انتقال این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مرکزیت ساری را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در رامسر ماندنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدتقی هدایتی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این موج ایجاد شده کاملا بی‌اساس بوده و چنین مسئله‌ای به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه واحد بین‌الملل برای خود تعریف خاصی داشته از جمله اینکه باید در شهرهای دارای ویژگی گردشگری خاص و یا در بنادر آزاد بنا شود، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم با توجه به توریستی بودن ویژه رامسر این مجوز را برای رامسر اخذ کرده و اینطور نیست که یک شهر دیگر بتواند این دانشگاه را داشته باشد.

هدایتی اضافه کرد: در حال حاضر واحد بین الملل رامسر با دارابودن 260 دانشجو در دو رشته پزشکی و داروسازی به فعالیت خود مشغول است.

وی عمده مشکل دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل رامسر را نداشتن یک ساختمان واحد اعلام کرد و ادامه داد: مجتمع پردیس رامسر نیز که قرار است در زمینی به مساحت 15 هکتار در پشت بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر ساخته شود، در صورت تامین اعتبار اولیه آن به مبلغ 5.5 میلیارد تومان، ساخت آن در سال جاری آغاز می‌شود.

 

هدایتی اظهار داشت: یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مازنداران، وجود آزمایشگاه‌های تجهیز شده رامسر از نظر کیفی است و در همین راستا نیز داروخانه 13 آبان رامسر از روز شنبه هفته آینده رسما کار خود را شروع می‌کند.

وی تصریح کرد: این داروخانه بعد از ساری، سومین داروخانه‌ای خواهد بود که در استان مازندران راه‌اندازی می‌شود که غرب مازندران و شرق گیلان و شاید مسافتی بیشتر را پوشش می‌دهد.

هدایتی خاطرنشان کرد: در این داروخانه علاوه بر ارایه داروهای کمیاب ویژه بیماران خاص و صعب العلاج، اطلاعات دارویی نیز به بیماران ارایه داده می‌شود.

این مقام مسئول تعداد اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه واحد بین‌الملل رامسر را شش نفر اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم تا تعداد اساتید عضو هیئت علمی بیشتری را در این دانشگاه بکارگیری کنیم.

وی بیان داشت: اولین گروه دانشجویان این مرکز که بخش علوم پایه را گذرانده‌اند از شهریور ماه سال جاری وارد بخش‌های بیمارستان می‌شوند.

این مسئول ابراز داشت: برای اینکه دانشجویان در محیطی مناسب در بیمارستان فعالیت پزشکی داشته باشند، اقدام به بازسازی و بهسازی بخش داخلی بیمارستان رامسر کردیم که در مراحل بعدی بخش‌های دیگر بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر نیز بهسازی می‌شوند.

هدایتی از جمله کارهای مثبت انجام شده در این مرکز را  انجام مصاحبه دانشجویان در همین دانشگاه دانست و گفت: دانشجویان این واحد، مرحله مصاحبه خود را در همین واحد انجام می‌دهند.

وی در پایان با قدردانی از همراهی مدیران مرتبط درباره شایعه انتقال واحد بین‌الملل رامسر به مرکز استان گفت: این امر از پایه کذب و بی‌اساس بوده و اگر این روند ادامه پیدا کند باید گفت که شیطنت‌هایی در کار است.

هدایتی در پایان از مسئولان خواست تا از بروز اینگونه شایعات جلوگیری کنند تا در روحیه دانشجویان و مردم رامسر تاثیر منفی نگذارد.

انتهای پیام/ع10

اخبارمرتبط :
هدایتی اعلام کرد:
انتقال واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی از رامسر شایعه بی اساس است
رامسر - خبرگزاری مهر: سرپرست واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی رامسر گفت: شایعاتی مبنی بر انتقال واحد بین الملل از شهرستان رامسر بی اساس است.

محمد هدایتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه واحد بین‌الملل برای خود تعریف خاصی داشته از جمله اینکه باید در شهرهای دارای ویژگی گردشگری خاص و یا در بنادر آزاد بنا شود، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به توریستی بودن ویژه رامسر این مجوز را برای رامسر اخذ کرده و این گونه نیست که یک شهر دیگر بتواند این دانشگاه را داشته باشد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر واحد بین الملل رامسر با دارا بودن 260 دانشجو در دو رشته پزشکی و داروسازی به فعالیت خود مشغول است.

هدایتی، عمده مشکل دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل رامسر را نداشتن یک ساختمان واحد اعلام کرد و ادامه داد: مجتمع پردیس رامسر که قرار است در زمینی به مساحت 15 هکتار در پشت بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر ساخته شود، در صورت تامین اعتبار اولیه آن به 5.5 میلیارد تومان، ساخت آن در سالجاری آغاز می‌شود.

ویاظهار داشت: یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران، وجود آزمایشگاههای تجهیز شده رامسر از نظر کیفی بوده و در این راستا داروخانه 13 آبان رامسر از روز شنبه کار خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

هدایتی، دامن زدن به این شایعات را به نفع شهرستان و شهروندان ندانست.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد