رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خبرگزاری فارس: تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران تدوین کتاب

خبرگزاری فارس: تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران

تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران و رامسر

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات مازندران خبر داد
تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی مازندران از تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران خبر داد.

خبرگزاری فارس: تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علیرضا زرقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود 5 هزار جلد کتاب قصه‌های اعتکاف برای معتکفان تهیه و تولید شد که 3 هزار جلد آن در سال گذشته و 2 هزار جلد امسال بین معتکفان سراسر مازندران توزیع شده است.

وی از تدوین کتاب معتکفان مازندران خبر داد و افزود: تدوین مجموعه خاطرات معتکفان با عنوان کتاب خاطرات معتکفان توسط سازمان تبلیغات مازندران در حال انجام است.

زرقانی از توزیع 2 هزار بروشور ویژه اعتکاف در مازندران  خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با توزیع بروشور، مسابقه خاطره‌نویسی و نجوا با امام زمان (عج) بین معتکفان برگزار می‌شود و از مجموع خاطرات جمع‌بندی شده بهترین خاطره انتخاب و به نفرات برتر این مسابقات پنج کمک هزینه به عتبات عالیات و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر اهدا می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از تهیه و تولید یک هزار و 500  جلد کتاب سه قدم مانده به صبح ویژه‌نامه اعتکاف خبر داد و بیان داشت: در راستای تهیه و توزیع کتاب بین معتکفان، کتاب اعتکاف آیت الله مکارم شیرازی به روحانیونی که در محل اعتکاف حضور داشته و برپایی نماز جماعات را برعهده داشتند، اهدا شد.

زرقانی به اعزام اساتید و روحانیون مطرح کشوری در محل برگزاری اعتکاف مازندران اشاره کرد و متذکر شد: آیت‌الله سید رحیم توکل در منطقه شرق مازندران در مساجد جامع شهرهای بهشهر، گلوگاه، نکا، ساری و قائمشهر، آیت الله خوانساری در منطقه غرب استان در شهرهای رامسر، تنکابن، نوشهر، چالوس، عباس آباد، کلاردشت و نور و حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در شهرهای سوادکوه، کیاکلا و جویبار در موضوع‌های آداب، احکام و مراقبت زمان اعتکاف و بعد از آن به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/ن2/گ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد