رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مشازمینی: توسعه فرودگاه رامسر با سرعت بیشتر ادامه می یابد

مشازمینی:

توسعه فرودگاه رامسر با سرعت بیشتر ادامه می یابد

مشازمینی با مهر عنوان کرد:
افزایش پروازهای فرودگاه ساری به کلانشهرها/ جابجایی 338 هزار مسافر
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرودگاههای مازندران از افزایش تعداد پروازهای روزانه فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری به برخی کلانشهرها خبر داد.

موسی مشا زمینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرواز روزانه ساری به تهران و افزایش پروازهای ساری به فرودگاه های مشهد، شیراز، بندرعباس، تبریز و زاهدان در برنامه اداره کل فرودگاه های مازندران قرار دارد پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون سالانه بیش از 338 هزار نفر با پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاههای بین المللی ساری، نوشهر و رامسر جابجا می شوند، افزود: افزایش 13 درصدی پروازهای داخلی و خارجی نسبت به سالهای قبل در فرودگاههای مازندران انجام شده و در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: در سه سال گذشته حدود 156 میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل طرح های زیرساختی فرودگاه های مازندران در ساری، رامسر و نوشهر هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در سفر چند هفته گذشته وزیر راه و شهر سازی در فرودگاه رامسر 590 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه باند فرودگاه رامسر از هزار و 480 متر به دوهزار و 700متر مربع در نظر گرفته شده که تاکنون این طرح حدود 60 درصد  پیشرفت فیزیکی داشته است.

مشازمینی اظهار داشت: توسعه ترمینال های جدید ساختمانهای جانبی فرودگاه رامسر از دیگر برنامه های توسعه فرودگاه رامسر است.

وی اتمام مطالعه فاز اول و دوم سالن استقبال حجاج، بهسازی و توسعه محوطه ها، توسعه سالن ترانزیت عمومی، توسعه و بهسازی سالن ترانزیت خروجی پروازهای داخلی وخارجی، طراحی و ساخت کانتر پروازهای خارجی را از طرح های درحال اجرای اداره کل فرودگاه های مازندران درفرودگاه بین المللی ساری اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران ادامه داد: مطالعه اجرای تکنیکال بلاک به مساحت دو هزار متر مربع، آغاز عملیات توسعه  سالن ترانزیت فرودگاه نوشهر، اتمام سالن پاویون در فرودگاه دشت ناز ساری، مطالعه و عملیات توسعه فرودگاه رامسر در بخش های مختلف باند، ترمینال و بخش های دیگر از اقدام های اداره کل فرودگاه های مازندران در فرودگاه های این استان در حال انجام است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد