رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مرکز آموزش فنی و حرفه ای کوثر رامسر بیشترین تقاضا را دارد

خبرگزاری فارس: حضور 1200 نفر در المپیاد ملی مهارت مازندران/ مرحله استانی اواخر تیرماه

مرکز آموزش فنی و حرفه ای کوثر رامسر بیشترین تقاضا را دارد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران خبر داد
حضور 1200 نفر در المپیاد ملی مهارت مازندران/ مرحله استانی اواخر تیرماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت با حضور یک هزار و 196 متقاضی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران،  عبدالرضا شریعت‌نژاد از برگزاری مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور یک هزار و 196 متقاضی در 28 رشته خبر داد.

وی در ادامه بیان داشت: این مسابقات بر اساس برنامه در 16 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

رئیس کمیته سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت مازندران گفت: این مرحله از مسابقات ملی مهارت توسط مربیان مجرب و کارشناسان ‌مسئول رشته‌های مربوطه مورد داوری قرار گرفته و نفرات برتر مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

شریعت‌نژاد افزود: از کل شرکت‌کنندگان در سیزدهمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت، 795 نفر مرد و 401 نفر زن هستند که در رشته‌های فناوری اتومبیل، کنترل صنعتی، طراحی صفحات وب، فناوری طراحی گرافیک، راهکارهای نرم‌افزار برای تجارت، تاسیسات الکتریکی، رباتیک، آجرچینی، جوشکاری، خیاطی، کاشی‌کاری دیوار و کف، الکترونیک، فناوری شیرینی‌پزی، مکاترونیک، فناوری اطلاعات و مدیریت شبکه، کابینت سازی چوبی، صافکار خودرو، طراحی مهندس مکانیک و پلی مکانیک به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات ملی مهارت اواخر تیر ماه امسال برگزار می‌شود، متذکر شد: در دوره قبل این مسابقات و در مرحله کشوری مازندران موفق شد دو مدال طلا، شش مدال نقره، شش دیپلم افتخار و در مجموع رتبه سوم کشور را کسب کند.

وی اذعان داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوثر رامسر با 271 نفر  شرکت کننده در این دوره از مسابقات بیشترین آزمون‌ دهنده را دارا بوده و همچنین رشته فناوری اطلاعات گرافیک با 122 شرکت‌کننده و تراش CNC با یک شرکت‌کننده بیشترین و کمترین متقاضیان را دارا بودند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

اخبارمرتبط :
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد