رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دو دوربرگردان برای حل مشکل ترافیکی رامسر


دو دوربرگردان برای حل مشکل ترافیکی رامسر

هاشمی مطرح کرد:
تقاطع همسطح مشکل اساسی اجرای طرحهای عمرانی در مازندران است
ساری- خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: مشکل اساسی طرح های عمرانی راهسازی در مازندران تقاطع هم سطح است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی هاشمی حیدری عصرسه شنبه در جلسه شورای ترافیک  مازندران  در استانداری افزود: در استان در مقوله راهسازی کارهای زیادی نسبت به تقاطع ها انجام شده و این امر ما را در اجرای تقاطع ها قدری ضعیف کرده است.

وی با بیان اینکه مشکل استان احداث نشدن تقاطع های غیرهمسطح است گفت: در دوره 30 سال تفکر هیچ مسئولی در استان احداث تقاطع همسطح نیست.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: با اجرای برخی از طرحها بعد از گذشت حدود پنج سال وقتی که میادین با بار ترافیکی سنگین مواجه شد و قفل کرد باید مجموعه شورای ترافیکی پاسخگوی افکار عمومی باشد.

هاشمی  گفت:  تقاطع های غیرهمسطح در مکان هایی که دارای اماکن تفریحی و توریستی هستند اجرا نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: هرشخصی با هرنگاه و نیتی وارد پروژهه های عمرانی می شود قصد خدمت رسانی به مردم را دارد و همه باید این تفکر را که یک حرکت مثبتی است برای اجرای طرحهای عمرانی بوده تقویت کنیم.

هاشمی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم طرحهای عمرانی خوبی در استان انجام شده است گفت: این دولت نگاه سازندگی وعمرانی به طرحها دارد.

وی ادامه داد: در اجرای طرحهای عمرانی و راهسازی ایمنی و سرعت باید با رعایت اصول و قوانین رعایت کنیم.

وی در باره تقاطع کمربندی محور رامسر به تنکابن گفت: با اجرای دو دوربرگردان یکی در کمربندی و دیگری در داخل شهر می توان بار ترافیکی را کاهش داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد