رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برترین های اولین جشنواره غذاهای محلی تله کابین رامسر

برترین های اولین جشنواره غذاهای محلی تله کابین رامسر

برترین های اولین جشنواره غذاهای محلی تله کابین رامسر

اولین جشنواره غذاهای محلی تله کابین رامسر

 جشنواره غذاهای محلی شمال کشور به همراه کارگاههای آموزشی غذای ملل، دریایی، شیرینی پذیری و کافی شاپ با استقبال اقشار جامعه برگزار شد.
این جشنواره با شعار غذا و سلامت مواد غذایی به همت مدیریت مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر (تله کابین رامسر) در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۱  مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته زن برگزار گردید.
در این جشنوراه بیش از ۱۰ شرکت مواد غذایی محصولات خود را به  عرضه گذاشتند.

برندگان اولین جشنواره غذاهای محلی تله کابین

اسامی برندگان اولین جشنواره غذاهای محلی تله کابین که در آیتم های سلامت، تزئیین، ابتکار و نوآوری، طعم و اقتصادی بودن مقام کسب نمودند به شرح زیر می باشد.
۵ نفر اول خانم ها شیرین کرمانی از نوشهر ـ معصومه سرهندی از تنکابن ـ مرضیه کریم پور از رامسر ـ درخشنده نیکفرجام از تنکابن ـ سوسن احمدیان میانده از رامسر
و ۵ نفر دوم خانم ها رقیه چاوشیان از رامسر ـ محدثه قربانی از شیرود ـ اعظم رحیم مشائی از رامسر ـ معصومه حسن مصفا از رامسر و آقای محمد رضا گرامی از آستانه اشرفیه
و همچنین ۱۸ نفر سوم خانم ها هاجر محمدنژاد از رامسر ـ هما جوربنیان از رامسر ـ زهره حکیمی از رحیم آباد ـ فریبا زکیان از چالوس ـ فرزانه کیان از رامسر ـ فرشته واثق رحمت دوست از بندرانزلی ـ هاجر محمدی از رامسر ـ سکینه ابوالقاسمی از تنکابن ـ ژیلا نجفدری از آستانه اشرفیه ـ گیتی تندخیز از رودسر ـ غزاله نشتارودی از تنکابن ـ فاطمه حسین زاده از رامسر ـ طاهره سمامی از رامسر ـ قمر حسن مصفا از رامسر ـ مهدیه رضا زاده از رامسر ـ رویا محمودوند از رشت ـ هاجر نعمتی از رشت و فرشته سلملیان از رامسر و مسن ترین شرکت کننده در جشنواره خانم سیما فرهنگی ۶۰ ساله از رامسر و جوان ترین شرکت کننده پریا عسگر رمکی ۱۶ ساله از رامسر بودند.

جشنواره مجسمه های شنی در ساحل تله کابین رامسر

برنامه های بعد این مجتمع جشنواره مجسمه های شنی با اساتید هنرهای تجسمی در تیر ماه سال جاری در ساحل تله کابین رامسر برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد