رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

گروه‌های تئاتر در رامسر شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: گروه‌های تئاتر در مازندران شناسنامه‌دار می‌شوندگروه‌های تئاتر در رامسر شناسنامه‌دار می‌شوند
معاون اداره کل ارشاد مازندران:
گروه‌های تئاتر در مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شناسنامه‌دار شدن گروه‌های تئاتر در استان خبر داد.


عین‌الله فلاح در حاشیه پنجمین جشنواره اردیبهشت تئاتر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: تئاتر یک هنر متعالی است که در واقع برگرفته از احساس و عقل و بیانگر مظلومیت بشر است.

وی اظهار داشت: نوری که روی صحنه تئاتر دیده می‌شود، نوری است که از هنرمندان تئاتر ساطع می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در هنر تئاتر چالش کم نیست، اما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت و سویی می‌رود که این هنر ارزشمند را تقویت کند.

فلاح در ادامه با بیان اینکه مازندران جزو پنج استان برتر در بخش استقرار گروه‌های مستقر در سالن است، خاطرنشان کرد: 31 گروه تئاتر در سطح استان مازندران دارای شناسنامه هستند.

وی ابراز داشت: وقتی گروه‌ها شناسایی می‌شوند، به خوبی می‌توان از آنان حمایت کرد و امیدواریم در سال 91 که سال حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است، با سیاست‌هایی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور جدی پیگیری می‌کند، در همه هنرها به ویژه تئاتر تولیدات بیشتری داشته باشیم.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه بیان داشت: استان مازندران در همه زمینه‌های هنری توانمند بوده و انتظار می‌رود هنرمندان این خطه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به جشنواره‌های منطقه‌ای، استانی و کشوری راه یابند.

وی در پایان گفت: این جشنواره با هدف تقدیر از هنرمندانی است که در عرصه‌های ایثار و شهادت، دفاع مقدس و زوج‌های هنری و همچنین هنرمندانی که در عرصه‌های مختلف هنری موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند برگزار شده است.

انتهای ‌پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد