رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس اداره منابع طبیعی رامسر: 30 هزار هکتار از مراتع رامسر سامان

خبرگزاری فارس: 30 هزار هکتار از مراتع رامسر ساماندهی شد
رئیس اداره منابع طبیعی رامسر:
30 هزار هکتار از مراتع رامسر ساماندهی شد

نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس اداره منابع طبیعی رامسر:
30 هزار هکتار از مراتع رامسر ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: در سال گذشته در قالب پروژه مدیریت چرا، 30 هزار هکتار از مراتع رامسر تحت نظارت و مدیریت قرار گرفت و ساماندهی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر، سید قاسم ریاضی گفت: در این مدت همچنین 50 هکتار از مراتع کم‌بازده در منطقه اِشْکِوَر احیا شد.

وی با بیان اینکه 22 فقره برگه چرای دام در مراتع نیز تمدید شد، اظهار داشت: تهیه و ارسال 10 هزار لیتر نفت سفید و 20 هزار لیتر نفت سیاه و 100 کپسول گاز مایع در مراتع اشکور از دیگر اقداماتی بود که برای تأمین نیاز دام‌داران انجام شد.

ریاضی تأکید کرد: یکی از وظایف خطیر ادارات منابع طبیعی، صیانت از اراضی ملی است که لازمه آن تعیین دقیق مرز منابع طبیعی و حدود جنگل و مرتع است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر تصریح کرد: برای تحقق این هدف، به استعلامات صورت گرفته در این بخش، در سطحی معادل 468 هزار و 641 متر مربع پاسخ داده شد.

این مسئول نقشه‌برداری از اراضی ملی را برای واگذاری در طرح خروج دام 110 هزار و 152 متر مربع ذکر کرد و اذعان داشت: 7 هزار و 307 متر مربع نقشه‌برداری نیز در اجرای مواد 31 و 32 انجام شد.

انتهای‌ پیام/ن30/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد