رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خبرگزاری فارس: 39 هزار مترمربع از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد 3

خبرگزاری فارس: 39 هزار مترمربع از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد

39 هزار مترمربع از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی رامسر:
39 هزار مترمربع از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: در سال گذشته در مجموع 38 هزار و 854 مترمربع از اراضی ملی رامسر رفع تصرف شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر، سید قاسم ریاضی گفت: سال گذشته با اجرای 22 مورد عملیات خلع ید، 12 هزار و 122 مترمربع از اراضی ملی که به دست متجاوزان تصرف شده بود خلع ید شد.

وی تاکید کرد: در این مدت همچنین 26 هزار و 732 مترمربع از عرصه‌های منابع طبیعی در اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت جنگل‌ها و مراتع کشور، آزاد شد.

این مسئول با بیان اینکه 71 فقره پرونده برای قطع درختان و تحلیف غیرمجاز تشکیل شد، ابراز داشت: در سال 90 تعداد 49 رأی قضایی درباره تحلیف غیرمجاز دام اخذ شد.

ریاضی با اشاره به لزوم خروج دام‌داران از جنگل‌های شمال متذکر شد: در مجموع 81 هزار و 196 مترمربع از عرصه‌های غیرجنگلی به دام‌داران واگذار شد تا در ازای آن از جنگل خارج شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر اذعان داشت: همچنین 54 فقره قرارداد با دام‌داران منطقه منعقد و 15 قطعه زمین برای واگذاری به آنان تعیین شد.

انتهای‌ پیام/ن۳۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد