رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کمبود نیروی انسانی مهمترین چالش درمان رامسر است

خبرگزاری فارس: کمبود نیروی انسانی مهمترین چالش درمان مازندران است
کمبود نیروی انسانی مهمترین چالش درمان رامسر است
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
کمبود نیروی انسانی مهمترین چالش درمان مازندران است

خبرگزاری فارس: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران کمبود نیروی انسانی در حوزه پزشکی و پرستاری از جمله چالش‌های بخش درمان استان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمداسماعیل صفر عصر امروز در همایش سه روزه اورژانس بیمارستان در رامسر افزود: این مسئله در سطح استان در حال پیگیری است و همچنین در بخش فضای فیزیکی نیز دچار مشکل هستیم.

وی اظهار داشت: در استان مازندران چهار هزار و  47 تخت مصوب در حال احداث در بخش بیمارستان‌های دولتی، خصوصی، تامین اجتماعی و دانشگاه‌های آزاد و سه هزار و 487 تخت فعال داریم.

صفرپور ادامه داد: در سطح استان مازندران، در سفرهای استانی ریاست جمهور، بیمارستان‌های دارای قدمت بالا در دستور کار قرار گرفتند که با توجه به میزان قدمت، دسته‌بندی شده و در مرحله ساخت بنای جدید هستند.

این مسئول ادامه داد: اکنون در چهار شهر استان، آمل، بهشهر، قائمشهر و چالوس ساخت بیمارستان‌های جایگزین آغاز شده است و از پیشرفت فیزیکی خوبی نیز برخوردارند.

صفرپور تصریح کرد: اوایل خرداد ماه با حضور تمامی مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، همایشی برگزار خواهد شد که در آن همایش نرم‌افزار نیازهای نیروی متخصص کشور ارایه می‌شود.

وی از اجرای کامل ارتقای بهره وری در امور پرستاری در سال 91 خبر داد و گفت: این طرح 80 درصد کار آن انجام شده و 20 درصد باقی مانده نیز در ماه‌های آتی انجام می‌شود.

صفرپور درباره اقدامات جدید دانشگاه علوم پزشکی اذعان داشت: طرح پزشک خانواده شهری در سال 91 محقق می‌شود و با اجرای این طرح هر سه هزار نفر یک پزشک خانواده دارند.

انتهای‌پیام/ی30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد