رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

23 اردیبهشت عملیات اجرایی کنارگذر رامسر با حضور رئیس جمهوری

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی کنارگذر رامسر با حضور رئیس جمهور آغاز می‌شود
23 اردیبهشت
عملیات اجرایی کنارگذر رامسر با حضور رئیس جمهوری آغاز می‌شود
23 اردیبهشت
عملیات اجرایی کنارگذر رامسر با حضور رئیس جمهور آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و کشتیرانی از آغاز عملیات اجرایی پروژه کنارگذر ساحلی رامسر با حضور رئیس جمهور در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سید عطاالله صدر پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای پیرامون بررسی روند اجرایی این پروژه در رامسر بیان داشت: مطالعات پروژه کنارگذر ساحلی از آستارا تا گرگان صورت گرفت و در نهایت به دلیل اینکه رامسر کمترین عرض را داشت و با توجه به موقعیت و جایگاهی که شهر رامسر به عنوان بهترین نقطه شمال و پایداری هوا در این شهرستان دارد در دولت احمدی‌نژاد تصمیم بر آن شد که یک کنار گذر ساحلی از داخل دریا انجام شود که مشکلات مردم کم شود.

وی اظهار داشت: این پروژه را به طوری طراحی کردیم که منابع مورد استفاده پروژه کنار گذر ساحلی از خود پروژه تامین شود و در کنار این طرح طرح‌های گردشگری جانبی بسیاری نیز انجام می‌شود که چهره شهر را به کلی دگرگون می‌کند.

صدر ادامه داد: سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی می‌کنند و ثروت و منافع بسیاری از این طرح عظیم شامل حال کشور و استان و مردم شهرستان می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز برای از بین بردن برخی موانع و مشکلات و فراهم کردن زمینه برای حضور ریاست جمهور گرد هم آمدیم و هدف ما این نیست که این پروژه به صورت نمادین کلنگ‌زنی شود و به سرنوشت آزادراه تهران شمال دچار نشود. به این دلیل به سرمایه‌گذار بارها تاکید شده که این کار باید ادامه پیدا کند.

معاون وزیر راه خاطرنشان کرد: یک ستاد راهبردی در تهران و استان مازندران برای پیگیری آنلاین وضعیت پروژه تشکیل خواهیم داد تا موانع و مشکلات این طرح لحظه به لحظه بررسی شود.

وی یادآور شد: این پروژه در 23 اردیبهشت همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رئیس جمهور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/س20


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:28

احمدی نژاد دم گرم امه خیلی این مرد بزرگ دوست دریم.مرد عمل نه حرف. خیلی خدمت بکرده هین دنی خیلی صدا دربمه. آفرین آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد