رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نجات خدمه کشتی در حوالی آبهای ساحلی رامسر

خبرگزاری فارس: خدمه کشتی در دریای خزر نجات یافت

نجات خدمه کشتی در حوالی آبهای ساحلی رامسر

رئیس ایمنی دریایی دریانوردی مازندران:
خدمه کشتی در دریای خزر نجات یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از نجات خدمه بیمار شناور در حال تردد در آب‌های ساحلی حوزه بندر نوشهر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، نوروز بهاء خاطرنشان کرد: پیرو گزارش دریافتی در ساعت 5:30 بامداد جمعه هشتم اردیبهشت درباره وضعیت اورژانسی یکی از پرسنل کشتی نیلوفر آبی مستقر در 50 مایلی شمال غرب بندر نوشهر در حوالی آب‌های ساحلی شهرستان رامسر، بلافاصله گروه امداد و نجات دریایی اداره کل به وسیله شناور ناجی برای امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: حال بیمار مذکور به علت خونریزی شدید معده وخیم بوده که با حضور به موقع تیم امداد و نجات و اقدامات اولیه و مؤثر پرستار اعزامی از مرکز ایمنی و بهداشت اداره کل، فرد بیمار ریکاوری و پس از انتقال به اسکله بندر نوشهر به وسیله آمبولانس برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر اعزام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران خاطرنشان کرد: تیم جست‌وجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادرسانی به تمامی شناورهای تردد کننده در آب‌های حوزه اداره کل (رامسر تا بابلسر) است.

به گزارش فارس، این کشتی از بندر انزلی برای انجام تعمیرات زیر آبی عازم شرکت کشتیرانی ایران صدرا واقع در بندر نکا بوده است.

انتهای پیام/ی3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد