رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر آموزش و پرورش رامسر خبر داد: 36 مدرسه در رامسر هوشمند می‌شو

خبرگزاری فارس: 36 مدرسه در رامسر هوشمند می‌شود

مدیر آموزش و پرورش رامسر خبر داد:
36 مدرسه در رامسر هوشمند می‌شود

مدیر آموزش و پرورش رامسر خبر داد
36 مدرسه در رامسر هوشمند می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: 36 مدرسه درسطح شهرستان رامسر در سال تحصیلی جدید هوشمند می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدرسول حیدرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران که همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم انجام شد، بیان داشت: آموزش و پرورش شهرستان رامسر در هفته بزرگداشت مقام معلم همگام با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته معلم در رامسر ابراز داشت: مراسم تقدیر از دانش‌آموزان و فرهنگیان موفق و برگزیده، مراسم سپاس معلم و افتتاح سالن ورزشی مدرسه شهید شفیعیون، کلنگ‌زنی پروژه آموزشی مرحوم عنایت‌الله ناصر تاش، برپایی چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز و ششمین جشنواره مدرسه یاران، گردهمایی بزرگ فرهنگیان و قدردانی از معلمان نمونه و گردهمایی بزرگ پیشکسوتان فرهنگی و تقدیر از بازنشتگان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته معلم در شهرستان رامسر است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از هوشمند‌سازی 36 مدرسه از مجموع 86 مدرسه در سطح شهرستان رامسر در سال تحصیلی 92-91 خبر داد و گفت: در این سال تحصیلی نیز نظام آموزشی 3-3-6 اجرایی شده و پایه ششم به مقطع ابتدایی اضافه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش رامسر اذعان داشت: نقش معلم و جایگاه آنان بسیار حساس و مهم و تاثیرگذار بوده و کار آنان انسان‌سازی است.

وی متذکر شد: با توجه به شعار امسال و در راستای تربیت سرمایه انسانی، نقش پررنگ این نهاد بیشتر احساس می‌شود.

حیدرپور در پایان از انتخاب عبدالرضا قربانی به عنوان معلم نمونه استانی از شهرستان رامسر خبر داد و عنوان کرد: 15 نفر معلم نمونه نیز در سطح شهرستان رامسر برگزیده شدند که در هفته معلم از آنان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد