رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسئول طرح سالمسازی دریا در رامسر چه گفت؟

خبرگزاری فارس: هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالم‌سازی دریا ممنوع است
مسئول طرح سالمسازی دریا در رامسر چه گفت؟
مسئول طرح سالم‌سازی دریا در غرب مازندران:
هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالم‌سازی دریا ممنوع است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس که مسئولیت طرح سالم‌سازی دریا در منطقه غرب مازندران را نیز برعهده دارد، گفت: هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالم‌سازی دریا ممنوع بوده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سید قدیر رضایی صبح امروز در نشست با فرمانداران شهرستان‌های غرب استان در رامسر بیان داشت: به دلیل حفظ ارزش نظام و انقلاب اسلامی با توجه به هجمه فرهنگی دشمن و حضور بیش از حد گردشگران در غرب استان، اقدامات فرهنگی مناسب و همه‌جانبه در سواحل دریا به ویژه حوزه طرح‌های سالم‌سازی مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح سالم‌سازی دریا از اول خرداد ماه سال جاری است. تمام مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص باید انجام شود.

فرماندار چالوس اضافه کرد: ناجیان غریق از اول خرداد ماه باید در طرح‌ها حضور یابند و مشخصات کامل آنها به نیروی انتظامی ابلاغ تا هماهنگی لازم برای ساماندهی آن انجام شود.

رضایی تصریح کرد: شناسایی نقاط کور سواحل دریا در شهرستان‌های غرب استان قبل از خرداد ماه باید انجام شود و راه‌های دسترسی به آن مسدود شود.

فرماندار چالوس بیان داشت: هرگونه پرواز تفریحی در فضای طرح سالم‌سازی دریا ممنوع بوده و فرمانداران باید این موضوع را به مجریان طرح ابلاغ کنند تا مانع آن شوند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های بهداشتی و اورژانس و هلال احمر از اول خرداد ماه باید در طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب استان مستقر و نسبت به معرفی کادر خود نیز اقدام کنند.

رضایی متذکر شد: نصب تابلوهای راهنمایی مورد نیاز جهت اطلاع‌رسانی مهمانان و گردشگران با شناسایی مناطق مختلف در ورودی شهرستان‌ها مورد تاکید است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ضروری است شهرداران و بخشداران جهت پاکسازی حوزه‌های طرح دریای مربوطه تمهیدات ویژه‌ای بیاندیشند تا در ایام اجرای طرح شاهد انباشت زباله در این مناطق نباشیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

اخبارمرتبط :
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد