رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام: افزایش تعرفه‌‌های تلفن ثابت، زیاده‌خواهی است

ابوالفتح نیکنام:

افزایش تعرفه‌‌های تلفن ثابت، زیاده‌خواهی است

نیکنام:

افزایش تعرفه‌‌های تلفن ثابت، زیاده‌خواهی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با ابراز نارضایتی از موج افزایش قیمت‌ها در نرخ تعرفه‌های تلفن ثابت در روزهای اخیر،گفت:در ماه‌‌‌های اخیر شاهد به راه افتادن موجی از افزایش قیمت‌‌ها در نرخ تعرفه‌های تلفن‌های ثابت و همراه بوده‌ایم که علل این مسئله باید مورد بررسی قرار گیرد.

در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،افزود:افزایش تعرفه‌‌های تلفن ثابت و همراه نتیجه زیاده‌خواهی‌های تعدادی از افراد سودجو در این زمینه است.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی در ادامه هرگونه افزایش قیمت در تولیدات صنعتی و موارد دیگر را تابع عواملی دانست و تأکید کرد:هرگونه افزایش قیمت در انواع محصولات تولیدی و صنعتی  تابع عواملی نظیر افزایش دستمزدها،افزایش قیمت در مواد اولیه،افزایش نرخ ارز و مواردی نظیر این‌ها می‌باشد،اما افزایش قیمت در نرخ تعرفه‌های تلفن ثابت موضوعی است که هیچکدام از این موارد در آن نقشی نداشته است.

وی ادامه داد:مهمترین علت برای افزایش قیمت‌ در نرخ تعرفه‌های تلفن ثابت و همراه که هر از چندگاهی انجام می‌شود،زیاده‌خواهی افراد سودجو و همین‌طور بی توجهی دولت به این مسئله است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در هر گونه افزایش قیمت محصولات صنعتی و نیز تعرفه‌های تلفن ثابت و همراه می‌بایست حقوق مصرف‌کننده رعایت شده و از قبل به آن‌ها اطلاع رسانی شود،اظهارداشت:بر اساس اطلاعات بدست آمده،نرخ تعرفه‌های تلفن ثابت از اسفند سال گذشته اعمال شده که می‌بایست حقوق مصرف‌کننده رعایت و افزایش قیمت‌ها به ‌‌آن‌ها اطلاع رسانی می‌شد،در صورتیکه این مسئله در مورد افزایش قیمت تلفن ثابت نادیده گرفته شده که نیازمند بررسی است.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه افزایش نرخ تعرفه‌های تلفن ثابت و همراه نیازمند تسهیللات و خدمات بیشتر به مشترکین است،یادآور شد:در حال حاضر هیچگونه خدمات خاصی به تسهیلات شرکت مخابرات ایران افزوده نشده و این افزایش قیمت‌‌ها فقط محصول بی توجهی‌های دولت و نیز سودجویی افرادی خاص در این زمینه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد