رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حسین فاضلی از رامسر اول شد

خبرگزاری فارس: مسابقه دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان مازندران پایان یافت
حسین فاضلی از رامسر اول شد
با معرفی برترین‌ها
مسابقه دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقه دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان مازندران با حضور 30 دونده به میزبانی سوادکوه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مسابقات دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان مازندران صبح امروز با حضور 30 شرکت‌کننده برگزار شد و خردمند حیدری، امید عیسی‌پور و حسین فاضلی به عنوان‌های برتر دست یافتند.

فرماندار سوادکوه در مراسم افتتاحیه این مسابقات با تاکید بر این مطلب که ورزش موجبات سلامتی روحی و جسمی انسان را فراهم می‌کند، گفت: پیشکسوتان، الگوی عملی ما برای تلاش و پویایی هستند.

عزیز باقری خاطرنشان کرد: دوومیدانی از رشته‌های پایه ورزشی و از رشته‌های مدال‌آور محسوب می‌شود.

وی به چهره‌های برتر این رشته ورزشی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: خردمند حیدری از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی و از افتخارآفرینان ملی محسوب می‌شود.

در ادامه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه به میزبانی سوادکوه به برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان مازندران اشاره کرد و گفت: مسیر این مسابقه به طول 10 کیلومتر و از تربیت بدنی سوادکوه تا میدان شهر زیراب برگزار شد.

محمدرضا دارابی متذکر شد: این مسابقات برای انتخاب دوندگان برای شرکت در مسابقات کشوری دور دریاچه "شورامیل" اردبیل که در 13 و 14 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود، ترتیب داده شد.

دارابی در پایان این مسابقات نیز به نتایج این مسابقه اشاره کرد و اذعان داشت: این مسابقات در چهار رده سنی برگزار شده که در رده سنی 35 تا 41 سال، امید عیسی پور از نوشهر، در رده سنی 42 تا 48 سال سلیمان آهنگر از سوادکوه، در رده سنی 49 تا 55 سال خردمند حیدری از سوادکوه و در رده سنی بالاتر از 55 سال حسین فاضلی از رامسر به عنوان‌های برتر دست یافتند.

انتهای پیام/ن30/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد