رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده مردم نکا در مجلس: کاهلی ما موجب شد که بیش از 13 میلیارد

خبرگزاری فارس: سرگرم شدن در مسایل سیاسی سبب بی‌عدالتی می‌شود

نماینده مردم نکا،بهشهر و گلوگاه در مجلس:

کاهلی ما موجب شد که بیش از 13 میلیارد تومان به رامسر و تنکابن اختصاص یابد

نماینده مردم شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس:
سرگرم شدن در مسایل سیاسی سبب بی‌عدالتی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس گفت: در برخی موارد کاهلی ما موجب شد که 15 میلیارد تومانی که در حوزه راه و جاده‌سازی اعتبارات در استان اختصاص یافت 13 میلیارد تومان آن به رامسر و تنکابن اختصاص یابد.


به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، احمدعلی مقیمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری نکا و در جمع مدیران اجرایی شهرستان در سالن فرمانداری این شهرستان بیان داشت: جزیره‌ای عمل کردن، ما را از فعالیت‌های گذشته و نگاه به اطراف و جامعه باز می‌دارد و موجب درجا زدن و ایستا بودن ما می‌شود.

وی گفت: باید با تحولات جامعه و جهان حرکت کینم و پویایی و رشد و تحرک مدنظر ما باشد.

مقیمی با اشاره به انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه بیان داشت: انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی دارای پندها و اندرزهای مختلف برای ما بوده است تا برای وحدت و یکپارچگی حرکت کنیم.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات ما دارای عبرت‌های فراوانی بود، یادآور شد: تخریب رقیب در این دوره از انتخابات از مواردی بود که به چشم می‌خورد و نباید رسیدن به برخی منافع ما را از اهداف بلندمان برای اتحاد و همدلی با مردم بازدارد.

* علیه هیچ کاندیدایی صحبت نکردم، اگر کسی نمونه دارد بیاورد و سکه بگیرد

مقیمی ادامه داد: باید نسبت به برخی بداخلاقی‌های بعد از انتخابات به افراد هشدار داده شود تا در راستای قانون حرکت کنند و وفاق و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: بزرگ‌ترین خطری که نظام را تهدید می‌کند عدم همدلی و وحدت است و بنده در طول تبلیغات انتخاباتی و بعد از آن علیه کاندیدایی صحبت نکردم و اگر کسی در این رابطه نمونه دارد بیاورد و سکه بگیرد.

مقیمی گفت: همدلی و وفاق برای ما اولویت اصلی در برنامه‌هاست و باید در سایه همدلی به پروژه‌های نیمه‌تمام خود برسیم و مشکلات سیاسی و جناحی را کنار بگذاریم.

* سرگرم شدن در مسایل سیاسی سبب بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات شد

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید سرگرم شدن در برخی مسائل سیاسی ما را از مسائل عمرانی و آبادانی بازدارد چرا که در برخی مورد کاهلی ما موجب شد که 15 میلیارد تومانی که در حوزه راه و جاده‌سازی اعتبارات در استان اختصاص یافت بیش از 13 میلیارد تومان آن به رامسر و تنکابن اختصاص یابد.

فرماندار نکا نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال با توجه به نامگذاری رهبری به‌نام سال تولید ملی باید تمام جهت‌دهی‌های ما برای خدمات‌رسانی به مردم و حمایت از تولید داخلی باشد.

رضا آزادی کناری ادامه داد: مسئولان باید برای تسریع امور، حمایت از تولید داخلی و نیروی کار تلاش جدی انجام دهند تا سرمایه‌گذار در امنیت کامل به سرمایه‌گذاری بپردازد.

وی بیان داشت: گره‌گشایی از تولیدات داخلی باید مدنظر مسئولان باشد و در مصارف اداری مسئولان مکلفند که از کالای ایرانی و ملی استفاده کنند.

فرماندار نکا در پایان مراسم با اشاره به این روایت که " ان بعض الظن اثم" به مسئولان هشدار داد که بسیاری از گمان‌ها و ظن‌ها گناه است و باید از آن دوری شود و همه مسئولان مکلفند برای رضای خدا گام بردارند و وارد گناه و خطا نشوند.

انتهای پیام/غ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد