رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

با حمایت دانشگاه آزاد رامسر برگزار می شود:همایش ملی آموزش مدیریت

خبرگزاری فارس: تنکابن میزبان همایش ملی آموزش مدیریت شد
با حمایت دانشگاه آزاد رامسر برگزار می شود:
همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری
دبیر اجرایی همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری:
تنکابن میزبان همایش ملی آموزش مدیریت شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری گفت: نخستین همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری، 27 و 28 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار می‌شود.


محمدهادی عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن بیان داشت: این همایش با حمایت انجمن مدیریت ایران، مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تنکابن، رامسر، ساری، نور، گرمسار، مرودشت و باشگاه پژوهشگران جوان و شورای پژوهشی زنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به میزبانی دانشگاه آزاد واحد تنکابن برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تعدادی از مقالات انتخابی با اولویت چاپ از طریق کمیته انتشارات این همایش به مجلات معتبر و کثیرالانتشار علمی پژوهشی کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: در مدت برگزاری دو روزه این همایش بر اساس مجوزهای رسمی که اخذ شده کارگاه‌های آموزشی متنوعی با امتیاز بازآموزی برای استادان، دانشجویان و مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار و گواهینامه رسمی نیز با اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرکت ملی نفت ایران، سازمان استاندارد ملی و تحقیقات صنعتی کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به شرکتکنندگان در این کارگاه اعطا می‌شود.

عسگری با تاکید بر اینکه برای تمام شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده فعال در این همایش گواهینامه رسمی اعطا می‌شود، افزود: در این همایش مقالات پذیرفته شده در سه بخش شفاهی، ارائه پوستر و چاپ در بولتن مجموعه مقالات تقسیم‌بندی و برای صاحبان آثار گواهی مربوط نیز صادر می‌شود.

ایبن مسئول اذعان داشت: شرکت در این همایش از سوی دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد تنکابن امتیاز ویژه پژوهشی محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی آموزش مدیریت و رهبری در پایان متذکر شد: تمام علاقمندان برای اطلاع بیشتر از جزئیات این همایش ملی می‌توانند به آدرس www.toniau.cnf.ir/mle91/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد