رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شب یلدا و عید قربان را...

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

 

شب یلدا و روز عید قربان گرامی و مبارک باد

 

*مهرداد فلکی مقدم*

 

با آرزوی خشنودی شما عزیزان در این شب بلند سال و روز عزیز عید قربان امیدوارم که امشب همه رامسریهای عزیز بدور هم جمع شوند و با گرم نگه داشتن کانون خانواده ها بلند ترین شب سال را به رسم سنت دیرینه ایرانیان جشن بگیرند و با نیت های نیک، فردا را متفاوت تر از روزهای گذشته با نیکی هر چه تمامتر آغاز کنند.

هر آنچه که مانع با هم بودن است قربانی بقای هر آنچه که مایه در کنار هم بودن و برای هم بودن است کنیم و بدانیم که تنها با هم بودن رمز ماندگاری انسانها است و بس.

رامسر هدیه الهی به ما رامسریها است و ما باید با استفاده درست از نعمتهای آن برای خود آرامش و آسایش همیشگی فراهم کنیم.بهتر از گذشته میزبانان خوبی برای میهمانان شهرستانمان باشیم و به آنها نیز بیاموزیم که رامسر را باید متفاوت از جاهای دیگر دانست زیرا رامسر مجموعه ای از زیبایی ها را دارد که ممکن است مکانهای دیگر کشور هر یک از آنها را داشته باشند نه به تنهایی همه آنها را (آنچه همه خوبان دارند تو تنها داری).

از ویژگیهای رامسر برای همدیگر بیشتر بگوییم تا بهتر بدانیم و یادمان نرود که رامسر، رامسر است و مشابه آن در جای دیگر نیست و باید بکوشیم بیشتر و بهتر از گذشته از امکانات آن برای بهتر زیستن خودمان استفاده کنیم.

باید معیارهای بهتر از گذشته برای میهمان پذیری رامسر برگزینیم و آنها را ملاک عمل خود در میزبانی بدانیم و میهمانان را نیز نسبت به آنها آگاه کنیم و از آنها بخواهیم که آنان نیز همچون میزبانانشان مقید به اجرای آنها باشند.

منشور میهمان نوازی رامسریها را باید تدوین کنیم و به همه اعلام کنیم تا همه بدانند که رامسریها هم مانند شهرستانشان دارای ویژگیهای منحصر بفرد هستند.

مرا ببخشید از کلام زیاد.

باز هم شب یلدا  و عید قربان بر همه،بخصوص رامسریهای مهربان و غیور، گرامی و مبارکباد.

کوچک همه شما:

مهرداد فلکی مقدم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
تخت جمشید شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:24

http://www.yashilmarket.ir/readmore.php?id=19

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد