رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران ...

 

استاندار مازندران خبر داد:

الحاق ۵۰ هکتار زمین به شهرک صنعتی رامسر

 

استاندار مازندران اعلام کرد: مازندران از نظر برخورداری از صنعت فرآوری لبنیات و چوب اشباع شده وبا کمبود مواد اولیه مواجه‌است و به جای توسعه این صنایع، نیازمند توسعه دامپروری و زراعت چوب هستیم.

"ابوطالب شفقت " شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر استانی هیات دولت به مازندران در بخش شهرک صنعتی اظهار داشت: اکنون به توسعه دامپروری و زراعت چوب نیازاست و در این بخش دولت حمایت‌های ویژه‌ای را از متقاضیان می‌کند.

شفقت به کمبود زمین در مازندران اشاره کرد و ادامه داد: تجمیع واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی بهترین روش برای توسعه صنعت در استان است.

استاندار مازندران به توسعه و تکمیل شهرک صنعتی سلمانشهر و رامسر اشاره و گفت: ‪ ۸۰‬هکتار زمین به شهرک صنعتی سلمانشهر و ‪ ۵۰‬هکتار به شهرک رامسر اضافه شده که عملیات اجرایی زیر ساخت‌های آن آغاز شده است.

شفقت همچنین به توسعه شهرک صنعتی آمل به وسعت ‪ ۵۰‬هکتار و توسعه شهرک صنعتی بابلسر به وسعت ‪ ۶۰‬هکتار اشاره و ادامه داد: تا کنون شش میلیارد ریال اعتبار برای توسعه وتکمیل شهرک‌های صنعتی مازندران هزینه شده است.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد:امسال حدود ‪ ۳۰۰‬هکتار به شهرک‌های صنعتی مازندران اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا از چهارشنبه هفته جاری پیگیری مصوبات سفر استانی هیات دولت به مازندران با حضور استاندار به صورت شهرستانی از غرب استان آغاز خواهد شد.

در اولین سفر استانی هیات دولت به مازندران که ‪ ۱۷‬آذر ماه سال گذشته انجام شد، ‪ ۱۹۶‬مصوبه به تصویب رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد