رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران :

 

کتاب جامع شناسنامه

 راههای استان مازندران تدوین می شود

 

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران از تدوین کتاب جامع شناسنامه راههای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت شامگاه یکشنبه در جلسه پیگیری مصوبات دولت به مازندران در محل استانداری افزود: این کتاب که حاوی آخرین وضعیت راههای استان، نقاط حادثه خیز، ترمیمی و سالم بوده از سوی اداره کل راه و ترابری با همکاری استانداری مازندران به زودی چاب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با تدوین کتاب فوق نقاط کور و نیازهای اساسی حوزه های مختلف راههای استان برای جذب اعتبارات به آسانی مرتفع خواهد شد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش از پایان مطالعات احرای آزاد راه شرق به عرب مازندران مصوبه هیئت دولت خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی 45 کیلومتر از پروژه مذکور از فروردین آینده آغاز خواهد شد.

شفقت با بیان اینکه این آزادراه که به طول 280 کیلومتبر از گلوگاه تا رامسر خواهد بود نقش اساسی را در کاهش ترافیک برعهده خواهد شد.

وی ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای ایجاد تاسیسات در آزادراه مذکور بیان داشت: 50 درصد ساخت آزادراه شرق به غرب توسط منابع عمومی دولت و مابقی توسط بخش خصوصی به اتمام خواهد رسید.

استاندار مازندران با اعلام این مهم که اساسی ترین مشکل استان موضوع زمین است اذعان داشت: کمترین هزینه استحصال زمین برای اجرای این پروژه لحاظ شده است.

شفقت یادآور شد: دولت اعتبار ویژه ای را برای اجرا و ایجاد راههای کشور در نظر گرفته است که با تخصیص اعتبارات به استان ها مشکل اساسی استان که شبکه راههای مازندران و گلوگاههای مرکزی استان بوده مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه 75 درصد حمل و نقل بین شهری کشورهای پیشرفته توسط راه آهن صورت می گیرد از مشاوران طرح فوق خواست تا در سایه این پروژه راه آهن را لحاظ کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی حلاجیان سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 http://mehal51.blogsky.com

سلام
با قسمت پنجم دعا / دعا در ادعیه ی معروف و غیر معروف / بروز هستم.
با سپاس مهدی حلاجیانl

رامسر نوشت دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 http://ramsarnevesht.blogsky.com

سلام
4 خبر انتخاباتی و دو نظر سنجی انتخاباتی را در رامسر نوشت بخوانید و ببینیدو در صورت مناسب بودن با ذکر منبع در اخبار رامسر درج کنید
لطفا ازدوستان خود برای شرکت در نظر سنجی دعوت به عمل آورید
با تشکر
ramsarnevesht.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد